IATĂ cine vrea să lucreze la TUNELUL PE SUB DUNĂRE. PRIMĂRIA Galaţi analizează ofertele

IATĂ cine vrea să lucreze la TUNELUL PE SUB DUNĂRE. PRIMĂRIA Galaţi analizează ofertele
Evaluaţi acest articol
(183 voturi)

* Un consorţiu şi două asocieri de firme din România, Franţa, SUA, Belgia şi Grecia se luptă pentru a ne oferi asistenţă şi consultanţă tehnică, economico-financiară şi juridică pentru tunelurile rutiere de subtraversare a Dunării * Valoarea estimată, fără TVA, a contractului licitat, este de 22.089.500 de lei


Licitaţia organizată de Primăria municipiului Galaţi pentru studiul de fezabilitate al tunelului pe sub Dunăre a ajuns deja în etapa de evaluare a ofertelor. Un consorţiu şi două asocieri de firme s-au încris în competiţie.

Potrivit Biroului de presă al Primăriei, prima ofertă a venit de la Asocierea KPMG Advisory SRL Bucureşti (lider), SC Egis Rail SA (Lyon Franţa) şi KPMG România SRL, ai cărei subcontractanţi sunt SC Egis România SA Bucureşti, SC Search Corporation SRL Bucureşti, Nemoianu, Toncescu, Mihăilă, Olteanu SPRL Bucureşti.

La licitaţie s-a înscris şi consorţiul Louis Berger Franţa (lider al consorţiului), The Louis Berger Group, Inc. (SUA), S.C.A. Ţuca Zbârcea & Asociaţii Bucureşti, Ernst & Young SRL Bucureşti şi Ernst and Young Societe Anonyme For The Provision Of Advisory Services (Grecia). Titlu distinctiv: Ernst & Young Business Advisory Solutions.

Primăria a mai primit oferta Asocierii SC Tractebel Engineering SA Romania (lider) & SC Tractebel Engineering SA Belgia & Dentons Europe - Todor şi Asociaţii SPARL & BRD - Groupe Societe Generale, cu subcontractanţii SC Artelia Romania SRL Bucureşti, SC Interactive Transport Planning SRL Bucureşti, SC Tehnogis Grup SRL Bucureşti, SC Thelma Actual SRL Argeş şi Dentons Europe AARPI Franţa.

Ce se doreşte

Aşa cum v-am informat, obiectivul contractului este de a furniza Primăriei soluţia optimă pentru realizarea a două tuneluri, fiecare cu două benzi pe sens, care să facă legătura între municipiul Galaţi (cu legătură rutieră la drumul DN 2B-E78-E584) şi malul drept al Dunării, în localitatea Brătianu, judeţul Tulcea (cu legătură rutieră la DN22E). „Lungimea estimată a tunelurilor este cuprinsă între intervalul 1,5 şi 2 km fiecare. Viteza de circulaţie prin tunel va fi de 80 km/oră. Fiecare tunel va asigura circulaţia rutieră pe două benzi, cu asigurarea condiţiilor de intervenţie în caz de urgenţă”, se arată în documente.

Reamintim că valoarea estimată, fără TVA, a contractului licitat, este de 22.089.500 de lei, adică cinci milioane de euro. Însă câştigătorul nu va primi toţi banii deodată. Pentru Etapa I a contractului, care presupune analiza oportunităţii investiţiei, va primi maxim 20 la sută adică maxim un milion de euro. Pentru Etapa a II-a, care implică elaborarea studiului de fezabilitate şi elaborarea documentelor de selecţie şi evaluare a partenerului privat sau a tuturor documentaţiilor necesare accesării soluţiilor alternative de finanţare, plata este de maxim 30 la sută din preţul contractului. Restul banilor va fi plătit abia după ce va fi semnat contractul cu partenerul privat care va construi tunelul.

Licitaţie adjudecată

5,6 milioane de lei pentru reactualizarea documentelor Podului de la Brăila

În timp ce Primăria Galaţi analizează ofertele pentru studiul de fezabilitate al tunelului pe sub Dunăre, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a finalizat, după un an, licitaţia pentru reactualizarea studiului de fezabilitate pentru pod suspendat peste Dunăre în zona Brăila. Din cele şapte oferte primite, trei au fost declarate admisibile, câştigătoare fiind desemnată Asocierea SC ISPCF SA (lider al asocierii) – SC EDIN SRL – SC STE SRL – SC Pegaso Ingegneria SRL. Valoarea finală a contractului este de 5.635643 de lei fără TVA, în condiţiile în care valoarea estimată fusese de 10.649.400 de lei fără TVA. Proiectul va fi finanţat din fonduri europene nerambursabile în cofinanţare cu bani de la bugetul de stat.

Contractul implică reactualizarea studiului de fezabilitate pentru pod, pregătirea documentaţiei necesare în vederea transmiterii aplicaţiei de finanţare din fonduri structurale pentru proiectul podului şi pregătirea documentaţiei de atribuire pentru contractele de lucrări aferente proiectului precum şi asigurarea asistenţei pe durata procedurii de achiziţie publică. Durata este de un an.

AFLĂ până când vor mai circula MAXI-TAXIURILE în Galaţi

Citit 11818 ori Ultima modificare Miercuri, 13 Mai 2015 14:07

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.