FISCUL oferă şi servicii de telefonie: Call-center, TelVerde şi SMS-uri

FISCUL oferă şi servicii de telefonie: Call-center, TelVerde şi SMS-uri
Evaluaţi acest articol
(4 voturi)

Să nu vă imaginaţi că Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) a devenit operator de telefonie şi se bate cu Vodafone, Orange, Digi sau Telekom! Nu, doar că printre serviciile la distanţă oferite de ANAF au fost dezvoltate şi câteva de telefonie, orientate punctual. Unul dintre aceste serviciu este Call-center, prin intermediul numărului de telefon 031 403 91 60. După apelare, pentru a beneficia de îndrumare şi asistenţă în domeniul fiscal, apăsaţi tastele 1 sau 2, iar pentru asistenţă în domeniul Tehnologiei Informaţiei, apăsaţi tasta 3.

Există la Fisc şi un TelVerde, care poate fi apelat gratuit, 24 de ore din 24, la numărul  0800 800 085. Aici, contribuabilii pot sesiza refuzul operatorilor economici de a elibera bon fiscal şi acte de corupţie înfăptuite de către funcţionari din cadrul Ministerului Finanţelor Publice şi instituţiile subordonate.

Printre serviciile telefonice oferite de ANAF se numără şi accesul la date prin SMS. Prin transmiterea unui mesaj (SMS) la numărul 1300, pot fi obţinute următoarele informaţii publice despre un agent economic: codul de identificare fiscală, denumirea agentului economic înregistrat/neînregistrat în scopuri de TVA; dacă este inactiv fiscal şi dacă aplică sistemul de TVA la încasare.

Citit 4252 ori Ultima modificare Duminică, 31 Iulie 2016 17:44

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.