X

Acest site foloseste cookies. Navigând în continuare, îti exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe detalii....

 17:30 Sambata, 25 Octombrie 2014

Răzbunare inedită în parcare/ O gălăţeancă şi-a găsit maşina într-un munte de zăpadă

Autor:   Mariana Constandache
Publicat Vineri, 14 Februarie 2014 06:00
Voteaza!
(18 voturi)


Lupta pentru un loc curat de parcare în zilele cu zăpezi atinge cote de neimaginat. Dacă în unele cazuri furia celor care au dat la lopată s-a revărsat cu pumni asupra „nepoftiţilor” care au îndrăznit să îşi parcheze maşina pe o porţiune gata deszăpezită, pe strada Mihail Sadoveanu din Galaţi, răzbunarea a îmbrăcat alte forme. Cazul ne-a fost adus la cunoştinţă de Violeta Lovin, o gălăţeancă ce locuieşte în blocul C3 de aproape 50 de ani. Posesoare de autoturism, gălăţeanca s-a obişnuit, asemenea multor oameni care locuiesc la bloc, să-şi parcheze maşina într-un anume loc, pe domeniul public, în apropiere de casă. Zilele trecute, îşi deszăpezise porţiunea, pentru a-şi putea scoate Renaultul, numai că la întoarcerea acasă a găsit locul ocupat. „Nu mai aveam unde să parchez, aşa că am pus maşina în alt loc, tot deszăpezit, dar nu m-am dus să bat la uşile oamenilor cu scandal. Când a venit vecinul care obişnuia să-şi lase maşina acolo, n-a mai avut unde să parcheze, dar în loc să meargă în alte parte, a blocat maşina mea. El şi cu încă unul mi-au încadrat maşina, astfel încât să nu mai pot ieşi”, spune Violeta Lovin. Gălăţeanca spune că a sunat la poliţie pentru a rezolva problema, numai că asta nu i-a speriat pe vecinii cu iniţiativă. „După câteva ore, am ieşit în balcon, era aproape de miezul nopţii şi ce văd? Îşi luaseră maşinile de acolo, dar adunaseră toată zăpada din grădina blocului şi o puseseră de jur împrejurul maşinii mele. Cum să faci aşa ceva?”, conchide femeia, care speră că sesizarea pe care a făcut-o la poliţie să le trezească vecinilor măcar simţul de a comunica civilizat, nu pe cel de a se ţine de şotii vindicative.

5630 afisari  |  Ultima actualizare Joi, 13 Februarie 2014 20:38

37 comentarii

  • IP: 5.13.210.158 | 
    0
    2
    Link
    Tractoristul Vineri, 28 Februarie 2014 03:36 postat de Tractoristul

    Pai si doamna asta,Violeta,daca voia sa iasa a doua zi,nu putea sa puna mana pe lopata si sa deszapezeasca 2-3 metri cat sa iasa cu spatele (sau cu fatza)?I-a fost mai usor sa cheme Politia,sa faca poze,sa anunte Viata Libera?Intr'adevar,nici marlanii aia de vecini ai ei nu au procedat corect,dar acuma haideti sa facem o drama nationala sau o stire de interes general faptul ca niste glumeti au pus niste zapada in calea de iesire a unei masini!Atata timp cat ai masina si nu ai garaj sau CASCO,trebuie sa-ti asumi unele riscuri,intr-o tara ca Romania,unde numarul de masini a crescut invers proportional fatza de numarul de parcari.Pana prin 2008-2009 a fost o isterie cu achizitia de masini,fiecare roman care facea rost de ceva bani fugea repede sa-si ia trocarici.Apoi,urmand acea perioada 2010-2013 cu criza,numarul imens de accidente rutiere,despagubiri RCA mult mai mici decat valoarea reala a masinii,romanii au realizat ca masina nu e un bun indisponibil,ba chiar dormi mai linistit noaptea,si au redescoperit mersul pe jos,cu bicicleta sau cu autobuzul.Dar se pare ca mai sant inca unii pt care masina e mai ceva decat DUMNEZEU,eu unul am avut trei la viata mea,pe cand putini aveau si se circula civilizat,acum am renuntat la masina fiindca nu o mai consider ceva necesar in viata.Daca totusi am neaparata nevoie vreodata,am prieteni care mi-o inchiriaza pe a lor,nu-i problema.Dar asa-i romanul,dac-a stat 50 de ani oprimat,cand s-a vazut liber hai sa treaca de la carul cu boi la X6,Q7 sau A8.O sa treaca si boala asta,asa cum au trecut si altele!

  • IP: 194.145.238.50 | 
    0
    6
    Link
    gal Miercuri, 19 Februarie 2014 13:32 postat de gal

    Daca toti locatarii din bloc ar iesi o ora la dat zapada din fata blocurilor si din parcarea blocului, nu ar mai exista problema asta! (deh, nu mai presteaza munca patriotica ca acuma e capitalism, nu-i asa?!)
    Daca administratorul de asociatie ar cumpara o freza de 2500 lei si ar plati omul de serviciu sa o foloseasca, nu ar mai exista problema asta!
    Daca s-ar demola garajele dintre blocuri si s-ar construi parcari in locul lor, nu ar mai exista problema asta!
    Daca n-ar mai fi atata ura si pizma intre oameni, s-ar gasi o solutie, cu certitudine!

  • IP: 79.159.198.62 | 
    5
    5
    Link
    capalau Duminică, 16 Februarie 2014 23:35 postat de capalau

    ala care a dezapezit un loc de parcare a facut-o ca sa poata pleca,in momentul când a plecat locul respectiv fiind pe domeniul public poate fi ocupat de oricine..........sa fim seriosi ca nu sunteti propietari pe domeniul public si nu mai faceti caz vezi doamne ca ati muncit sa dati zapada ......daca nu trebuia sa miscati masina sigur nu dadeati nici zapada.......iar in momentul in care ai lasat locul liber poate parca oricine................

  • IP: 5.13.242.235 | 
    4
    11
    Link
    galati 2 Duminică, 16 Februarie 2014 12:52 postat de galati 2

    daca dezapezesc scara mea de bloc, automat ma fac proprietar si ii taxez pe cei care intra? sa inteleg ca cei din judet cand vin in galati trebuie sa isi lase masina la intrare in oras.

  • IP: 5.13.174.238 | 
    1
    9
    Link
    Ala fara datorii Duminică, 16 Februarie 2014 12:19 postat de Ala fara datorii

    @ Solutia

    E foarte buna ideea ta ... dar are o mica hiba ... ce faci cand in fata blocului sunt 10 locuri de parcare si 25 de proprietari cu masini ? Si sa nu-mi zici chestia cu primul venit primul servit, ca e cretina :)

    Ce faci cei 15 care nu au loc de parcare ? Nu-i asa ca n-ar fi poate asa furiosi daca ar avea o parcare mare, fie ea si la 50-100m distanta unde sa stie SIGUR ca au loc sa-si parcheze masina ?

    Repet .... JOS GARAJELE ... faceti PARCARI ca la hypermarket-uri !!!

  • IP: 5.13.159.248 | 
    5
    11
    Link
    Solutia : posibilitatea inchirierii de la Primarie a locului de parcare ! Sâmbătă, 15 Februarie 2014 16:13 postat de Solutia : posibilitatea inchirierii de la Primarie a locului de parcare !

    Am vazut in alte orase ca se poate inchiria un loc de parcare , se monteaza un stalp cu balama pe mijlocul locului inchiriat . Cand pleci , ridici stalpul si pa-pa , nu mai pot altii parca in locul platit de tine . Cred ca multi galateni ar dori sa poata inchiria un loc , la un pret destul de scazut , rezonabil . Chiar si asa s-ar aduna bani buni in visteria primariei ! Cine vrea inchiriaza , cine nu , nu ! Asa s-ar rezolva in mare parte problema cu dezapezirea iarna . Imi dezapezesc singur locul si stiu ca il gasesc liber , pentru ca platesc chirie la el ! Bineinteles ca asta nu inseamna ca Primaria nu trebuie sa gaseasca solutii pentru sporirea parcarilor , in cartiere si zonele de interes public . Nu sunt de acord cu cei care parcheaza pe locuri gata dezapezite si uita sa mai plece , invocand ca locul este domeniu public ! Pai de ce n-ati parcat in mormanele de zapada atunci , ca tot domeniu public era !? Este lipsa de respect fata de munca altuia , iar ei se prefac ca nu inteleg ! Oare chiar asa-i de greu de inteles ?

  • IP: 5.13.166.11 | 
    5
    16
    Link
    costi Sâmbătă, 15 Februarie 2014 12:45 postat de costi

    Nu cred ca ai voie sa ridici stergatoarele sau oglinzile, cu atat mai putin sa blochezi masina cuiva(INFRACTIUNE). Pusul zapezii pe masina cuiva e singura metoda legala prin care poti atentiona un taranoi ca si-a batut joc de munca ta, chiar daca acolo e domeniul public. Pana la urma si zapada apartine tot domeniului public, ca nu am facut-o eu in frigider, deci se potriveste perfect pe masinile taranilor care au parcat pe domeniul public curatat de altii.

  • IP: 24.96.121.114 | 
    0
    6
    Link
    dd17 Sâmbătă, 15 Februarie 2014 04:02 postat de dd17

    ...si uite asa a mai trecut o zi intru-un oras necunoscut din lumea a 3a,

  • IP: 82.235.210.164 | 
    0
    2
    Link
    gabi tiglina 2 Sâmbătă, 15 Februarie 2014 00:17 postat de gabi tiglina 2

    da da

  • IP: 5.13.223.228 | 
    11
    10
    Link
    iulian Sâmbătă, 15 Februarie 2014 00:11 postat de iulian

    Are cineva platit acel loc de parcare la primarie? Nu cred asa ca nu mai aveti simtul proprietatii pe ce nu va apartine.O zi buna si conduceti prudent.

  • IP: 5.13.230.72 | 
    10
    12
    Link
    je Vineri, 14 Februarie 2014 22:49 postat de je

    Cei care parcheaza pe un loc dezapezit de un om care a dat la lopata 3 tone de zapada si a stat cateva ore buna in frig sunt CEI MAI MARI NESIMTITI.Ridicatul stergatoarelor nu mai are nici un efect.Am ridicat stergstoarele la cel care a parcat in locul dezapezit de mine si dupa cateva ore le gaseam date jos,iar masina neclintita.Le promit ca data viitoare le desumflu toate rotile.......atunci sa il vad pe ala cum a dat de draq

  • IP: 5.14.172.53 | 
    4
    7
    Link
    Vali Vineri, 14 Februarie 2014 21:38 postat de Vali

    NU inteleg, ce mare branza: daca ti-a ocupat locul pe care l-ai deszapezit, il blochezi si iti lasi numarul tau de telefon in geam. Nu deranjezi pe altul si ai si loc de parcare. Totul ar fi putut fi rezolvat daca in galati ar fi posibila inchirierea locului de parcare, dar de...

  • IP: 95.77.107.40 | 
    9
    2
    Link
    ella Vineri, 14 Februarie 2014 20:50 postat de ella

    Ceama ma primarul sa dezapezeasca parcarile.Bani vad ca a cheltuit destui,dar nu stiu pe ce ,caci orasul arata ca dracul.Noroc ca a inceput sa arda soarele si mai topeste zapada.Pleaca mai primare inapoi la sport.

  • IP: 5.13.188.96 | 
    3
    11
    Link
    hmmmmmmmm Vineri, 14 Februarie 2014 20:47 postat de hmmmmmmmm

    Cunosc aceasta femeie de la C3 este o mahlagioaca de prima mana .Dupa fapta si rasplata .Doamna are grija de toata lumea.

  • IP: 5.13.226.16 | 
    2
    17
    Link
    Hakuna Matata Vineri, 14 Februarie 2014 20:03 postat de Hakuna Matata

    Respecta vecinul care a dat la lopata cateva ore si a curat locul de parcare, nu parca pe locul lui, astfel si vei fi si tu respectat.
    Daca esti nevoit sa parchezi intr-un loc de parcare gata dezapezit, chiar si pentru 5-10 minute, lasa dreaq o hartie cu nr de telefon in parbriz, ca sa eviti situatiile conflictuale.

    Indiferent de situatie, este de bon-ton sa lasi o hartie cu nr. de telefon in parbriz pentru a evita "defectarea frigiderelor personale"!

    Nu-i asa?

  • IP: 5.13.226.16 | 
    2
    16
    Link
    Hakuna Matata Vineri, 14 Februarie 2014 19:52 postat de Hakuna Matata

    Locurile de parcare sunt publice, deci oricine poate parca oriunde doreste si asta e corect.
    Dar uite ca vine iarna, pacatoasa de ea si ne pune rabdarile la incercare.
    Asadar, dezapezirea masinii si implicit a locului de parcare este munca personala, pentru care nu-i asa nu platim taxe dar nici nu ne plateste nimeni.
    Ok.
    Acum hai sa presupunem ca loc sa dezapezim masinuta noastra, din greseala dezapezim masinuta vecinei (cea de 50 de ani care sta in bloc cam tot de 50 de ani - sic)
    Ne v-a plati vecina pentru munca in zadar.
    Nu cred.
    Iar daca ne v-a multumi, ma scuzati, am podul plin de multumiri.
    Asa ca, trageti si voi concluziile.

    PS Alaturi locul de parcare dezapezit de mine, mai este unul care nu a fost ocupat cand a nins, dar nici nu s-a ingramadit vreun "nevoias" sa-l dezapezeasca. De ce oare?

  • IP: 92.80.142.205 | 
    20
    16
    Link
    1234 Vineri, 14 Februarie 2014 19:26 postat de 1234

    Sunt total uimit de ce comentarii observ aici , IN GALATI NU EXISTA LOCURI REZERVATE DECI NU MAI SPUNETI CA '' EU AM DEZAPEZIT SI DOAR EU PARCHEZ'' E DOMENIU PUBLIC OAMENI BUNI , DACA NU VROIAI SA DEZAPEZESTI TREBUIA SA LASI MASINA ACOLO. NU EXISTA LOCURI REZERVATE INTELEGI ODATA PENTRU TOTDEAUNA ( EXCLUDEM LOCURILE PENTRU FIRME)

  • IP: 5.13.200.213 | 
    1
    11
    Link
    hehe Vineri, 14 Februarie 2014 18:39 postat de hehe

    Exista indivizi care confunda batul mostenit de la parinti (in varful caruia acestia si-au purtat bocceaua cu agoniseala de-o viata cand au venit in Galati) cu o sabie si-si zic samurai. Probabil ei ar avea nevoie de medicatie.

  • IP: 82.137.11.18 | 
    7
    13
    Link
    Niste tzoparlani Vineri, 14 Februarie 2014 16:18 postat de Niste tzoparlani

    Cine a vrut sa-si „pastreze” locul de parcare, l-a legat, i-a pus o laditza, ceva. Daca intri pe un astfel de loc, iti asumi riscurile. Or, femeia a intrat pe un loc deszapezit si „nerezervat”. Deci, aia care au blocat-o sunt doar niste gorobetzi care probabil ca acum se simt si ei rsinati cand privesc in oglinda si-si dau seama ca au facut ceva fara sa gandeasca. Daca nu se uita rusinati, nici n-are rost sa vorbim despre ei. Oricum, cel mai rusinat,crapand chiar din obraji, ar trebui sa se uite edilii, carora le varsam taxe indiferent ca e vara sau iarna. Iarei se deszapezesc cu detinutii si pe cetateni ii lasa prizonieri zapezii si marlaniei...

  • IP: 91.208.234.33 | 
    11
    22
    Link
    jiji Vineri, 14 Februarie 2014 15:36 postat de jiji

    Foarte bine au procedat cetatenii.
    Nu mai invocati domeniul public pentru ca e una sa fie vara si sa parchezi unde gasesti loc liber si alta e sa dau cateva ore la lopata pentru a putea iesi cu masina si cand vin seara acasa sa gasesc locul ocupat de un nesimtit. Inteleg pe cineva care nu e din zona, a carui masina nu i-am mai vazut-o in parcare, care poate a venit in vizita la cineva, a avut treaba acolo, etc.
    Dar nu pe unul care e din zona si care eventual cand eu dadeam ca fraierul zapada el statea la caldura.
    Trebuiau aruncate si vreo doua galeti de apa da pacat ca a fost cald afara.

  • IP: 86.127.215.165 | 
    9
    4
    Link
    samuraiul Vineri, 14 Februarie 2014 15:34 postat de samuraiul

    din pacate nu ma pot abtine:

    Pentru autorul de pe IP-ul IP: 5.13.130.232 cu nume si personalitate dubla :)
    * inainte de a intra sa scrii comentarii pe care trebuie sa le citeasca altii, invata sa scrii si sa vorbesti corect in limba romana. Weekend placut.

    Pentru hehe
    *respecta medicatia pe care ti-a prescris-o domnul doctor, indiferent de alte urgente.

    Noroc

  • IP: 5.13.130.232 | 
    3
    5
    Link
    Respect Marius Stanica Vineri, 14 Februarie 2014 15:21 postat de Respect Marius Stanica

    respect Marius Stanica , foarte bine zis

  • IP: 5.13.130.232 | 
    12
    23
    Link
    tarani din varlezi Vineri, 14 Februarie 2014 15:17 postat de tarani din varlezi

    Niste tarani , veniti de la Varlezi si se cred la ei in poarta ca la Tara , pe domeniul public pun masina unde gasesc loc liber , Odata ce iesi cu masina dintr_un loc public si dai zapada sa porti iesi trebie sa iti asumi riscul asta dea nu mai gasi locul liber pentru ca este domeniul public nu e in fata garajului tau sau in curtea ta , JOS garajele vrem parcari gen Real , PARCHEZ unde gasesc liber pe domeniul public , nu te pune nimeni sa dai la lopata si sa ai pretentii ca e locul tau , eu am dezapezit 2 locuri si amandoua au fost ocupate dar .. asta este nu pot sa ma duc la usa sa zic ca e locul meu ca m-ar scupa in ochii , eu asa as face sa vine unu la mine sa zica ca e locul lui

  • IP: 5.13.200.213 | 
    3
    11
    Link
    hehe Vineri, 14 Februarie 2014 14:34 postat de hehe

    Si lumea se plange ca usl sau pdl sunt de vina ca lucrurile merg cum merg in galati? Marlani cu ifose.

  • IP: 5.13.174.238 | 
    4
    34
    Link
    Ala fara datorii Vineri, 14 Februarie 2014 11:53 postat de Ala fara datorii

    ha ha ... JOS GARAJELE !!! Faceti parcari, sa mai eliberam cartierele de miile de masini, nu se se bata 20 pe un loc de parcare prin fata blocului ... si ala de cele mai multe ori, fost spatiu verde, trotuar etc ...
    Intr-o parcare, de talia celor de la hypermarket-uri, in cateva ore, un utilaj o deszapezeste fara problema.

    Marius Stan, nu dormi, vezi ca sunt mii de oameni care ti-au scris ca vor parcari - tine-te de promisiuni si vei avea inca doua mandate aici

  • IP: 82.208.163.24 | 
    15
    20
    Link
    Costi Vineri, 14 Februarie 2014 11:18 postat de Costi

    Asta nu e metoda noua. Daca mi se intampla mie cand era frig, ii turnam si zece galeti de apa peste mormanul de zapada, ca sa inghete bine.

    Cand ii ocupi unuia locul de parcare, nu-i vorba doar ca-ti bati joc de munca lui, dar il determini sa parcheze in alta parte si sa suporte razbunarile altora, desi el muncise deja pentru locul lui.

  • IP: 213.218.53.133 | 
    8
    18
    Link
    Marius Stanica Vineri, 14 Februarie 2014 11:16 postat de Marius Stanica

    @Vineri, 14 Februarie 2014 09:50 postat de samuraiul

    respect efortul dvs, dar un lucru rau nu scuza un alt lucru rau.


    Faptul ca, dupa ce ati dezapezit un loc de parcare si care v-a fost ocupat, ati parcat in alta parte si un individ v-a ridicat stergatoarele, este un lucru negativ si neplacut.

    As putea spune, mai exact, fara perdea, ca acel individ care ridica stergatoarele la masini (desi nu ati parcat in fata unui garaj, sau in fata unei porti, iesiri dintr-un imobil) este UN IDIOT si NESIMTIT.

    Pana la urma, in concluzie, dpdv legal si moral, nu ramane decat sa dezapezim cate un loc de parcare pe zi, toata parcarea si nu exista o solutie.
    Viata nu este chiar asa frumoasa, dar pana la urma dvs ramaneti cu statisfactia ca ati facut un lucru bun, chiar daca veti fi considerat de nesimtiti si trantori ca "idiotul satului".

    Pana la urma coteaza ceea ce crezi tu despre tine insuti si Dumnezeul tau. Restul, mai ales cei care nu conteaza, chiar... nu conteaza ce cred, ce zic.


    PS: si eu in alt an mi s-a intamplat sa dezapezesc vreo 3 locuri de parcare, dar asta este..

  • IP: 89.122.188.252 | 
    17
    28
    Link
    Foarte bine ti-a facut ! Vineri, 14 Februarie 2014 11:02 postat de Foarte bine ti-a facut !

    Daca locul dvs a fost ocupat de altcineva asta nu va dadea dreptul IN NICI INTR-UN CAZ sa ocupati dvs abuziv alt loc de parcare la care nu ati muncit dvs.Eventual cautati proprietarul masinii care v-a ocupat propriul loc si il rugati sa isi mute masina.Dvs ati procedat exact cum a procedat si cel care v-a ocupat locul dvs.
    Asa ca nu aveti de ce sa va plangeti.Si eu v-as fi facut la fel.
    La bloc la mine eu am fost singurul care a iesit sa deszapezeasca aleea si in fata blocului si toti mosii treceau si se uitau la mine si nici macar mersi nu spuneau ca pana la urma nu eu ci ei isi rup picioarele pe gheata si zapada.
    In concluzie,ca am deviat de la subiect, FOARTE BINE V-A FACUT !!!

  • IP: 86.127.215.165 | 
    5
    20
    Link
    samuraiul Vineri, 14 Februarie 2014 11:01 postat de samuraiul

    sunt intru totul de acord cu tine , Catalin.
    Atunci hai sa ne respectam cu totii locurile deszapezite, in virtutea spiritului civic.

  • IP: 89.136.4.69 | 
    16
    10
    Link
    Catalin Vineri, 14 Februarie 2014 10:35 postat de Catalin

    Ce nu-si dau seama meltenii e ca cel parcheaza in locul lui a dat deja o data la lopata ca sa o scoata de unde a avut-o candva. Tuturor li se pare ca muncesc prea mult si pentru altii, spirit civic din...parti. N-ai cu cine...

  • IP: 86.127.215.165 | 
    7
    24
    Link
    samuraiul Vineri, 14 Februarie 2014 09:50 postat de samuraiul

    cine vorbeste aici de titlu de proprietate pe domeniul public, probabil ca a vazut lopata pentru zapada doar in magazine si daca ar lua in mana i-ar trebui putin sa stie la ce se foloseste. altfel spus, stimati intelectuali, inainte sa facem discutie , haideti sa invatam sa ne respectam unii pe ceilalti.

    Daca ai muncit cinci ore sa iti scoti masina din zapada sa iti faci ordine in jurul locului de parcare ca sa iti poti folosi masina, atunci sunt sigur ca apreciezi efortul depus si ii intelegi pe cei care iau lucrurile prea in serios cand este vorba de a veni si a-si gasi locul ocupat.

    asta nu inseamna ca sunt de acord complet cu reactiile pe care le descrieti in articol, personal, las intotdeauna la vedere o hartie cu numarul de telefon intr-un loc vizibil pe bord. aceasta este solutia mea civilizata.

    Dar mi s-a intamplat si mie sa muncesc la zapada cinci ore, gasesc locul ocupat, parchez in alta parte si dimineata urmatoare sa gasesc masina cu stergatoarele ridicate. altfel spus, de ce as risca sa primesc urme de vandalism pe masina, atunci cand cel care imi ocupase locul de parcare , fusese parcat undeva , doar ca i s-a parut al meu fiind mai convenabil.

    consider ca tine de respect mutual. solutia cu numerele de telefon vizibile mi se pare ok.

    da, corect, este domeniul public. dar atata timp cat primaria, administratorul in acest caz nu a facut nimic, eu cel care a muncit consider ca e normal sa folosesc rezultatele muncii mele.

    pentru posturile "Marius Stanica" si "galati":
    daca cineva v-ar ridica salariul cu un card clonat al cardului dumneavoastra, stimate domn , tot de concepte veti discuta? Despre dreptul de proprietate si despre domeniul public?

    Numai bine

  • IP: 217.73.162.109 | 
    10
    40
    Link
    deszapezitorul Vineri, 14 Februarie 2014 09:26 postat de deszapezitorul

    cei care nu sunt de acord cu metoda vecinilor nu cred ca stiu ce inseamna sa deszapedesti toata parcarea, in fiecare zi cate un loc, iar la final sa constati ca vecinii care stateau si se uitau la tine au loc de parcare curatat, iar tu nici macar nu ai loc in parcare!

  • IP: 86.34.187.122 | 
    16
    24
    Link
    Eu! Vineri, 14 Februarie 2014 08:43 postat de Eu!

    Foarte civilizat, omul si-a gasit locul de parcare - deszapezit de el - ocupat de alta masina si s-a pus si a deszapezit alt loc de parcare sa aiba unde sa-si parcheze masina. Acum ce a facut cu zapada, a depozitat-o unde a deszapezit - tot el - acum cateva zile! Ce, a sarit cu lopata la bataie?!
    Cat priveste pe galateana care locuieste de 50 ani in acel bloc (deci in varsta de minim 50 ani) credeti ca a iesit cu lopata la deszapezit?!?!?

  • IP: 213.218.53.133 | 
    22
    22
    Link
    Marius Stanica Vineri, 14 Februarie 2014 08:36 postat de Marius Stanica

    daca iti faci loc pentru masina ta, si apoi este ocupat dupa amiaza de altcineva, NU SCHIMBA DREPTUL DE PROPRIETATE - care este domeniul public - ASUPRA LOCULUI DE PARCARE !

    doar urangutanii din Romania se comporta asa...

  • IP: 89.122.189.173 | 
    15
    21
    Link
    galati Vineri, 14 Februarie 2014 08:27 postat de galati

    mai nou avem titlu de proprietate si pe domeniul public

  • IP: 78.96.59.226 | 
    22
    12
    Link
    Phill Vineri, 14 Februarie 2014 07:39 postat de Phill

    Pardon, acesta-i nu-i articol de ziar ... altceva nu aveti de scris ?!

  • IP: 5.13.215.15 | 
    15
    52
    Link
    alfi Vineri, 14 Februarie 2014 06:35 postat de alfi

    niste tartani care si-au facut din "masina" scopul existentei lor

Adauga comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.
Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare şi pot angaja răspunderea civilă şi/sau penală a autorului acestora.

Câmpurile marcate cu (*) sunt obligatorii!

Atenţie! Nu postaţi acelaşi mesaj de mai multe ori. Comentariul va fi afişat la câteva minute după postare. Vă rugăm să aşteptaţi!

sus

Editorial

TV Mania

Pe repede-napoi

Caricatura zilei

Caricatura zilei 18 septembrie 2014

Top afişări pe 30 de zile

NEC PLUS ULTRA

Viata Libera Galati - Cotidian independent - Stiri Noutati Informatii Media Galati

Viata Libera Galati - Cotidian independent - Stiri Noutati Informatii Media Galati

Viaţa liberă Galaţi © Toate drepturile rezervate

    PageRank