Apă Canal, ACUZATĂ că îşi bate joc de consumatori. CE RECLAMĂ UN GĂLĂŢEAN

Apă Canal, ACUZATĂ că îşi bate joc de consumatori. CE RECLAMĂ UN GĂLĂŢEAN
Evaluaţi acest articol
(7 voturi)

Un cititor fidel al cotidianului „Viaţa liberă” ne-a povestit, luni, 20 iulie, cum a fost pus pe drumuri şi umilit de un angajat din cadrul societăţii Apă Canal. Bărbatul susţine că a sunat, luni, în jurul orei 10,00, la dispeceratul operatorului de apă şi canalizare din judeţul Galaţi, întrucât avea de rezolvat o problemă în interes personal. Persoana care i-a răspus la telefon i-a spus, conform reclamantului, să se prezinte la sediul societăţii, astfel că omul s-a conformat şi, după un drum lung prin soare şi caniculă, a constatat că la sediul societăţii este de fapt închis. De altfel, conform bărbatului, pe unul dintre geamuri era lipit chiar şi un afiş inscripţionat „LIBER”.

„Mi s-a spus să vin la Registratură, dar am mers degeaba, căci era închis. Când i-am spus celui de la dispecerat, nici nu a recunoscut. Este bătaie de joc. Dacă au o zi liberă, de ce nu anunţă pe propriul site sau printr-o altă formă? Mai mult, de ce tocmai angajaţii lor ne pun pe drumuri, când, de fapt, ei sunt liberi?”, ne-a semnalat, nemulţumit, bărbatul.

Reprezentanţii Apă Canal susţin, în schimb, că, cel mai probabil, este vorba de o neînţelegere, întrucât "dispecerii nu sunt noi, ci au experienţă şi ştiau că pe 20 iulie nu se lucrează". "Pe 20 iulie este Ziua Apă Canal şi nu se lucrează. De ani de zile este aşa. Luni au funcţionat doar dispeceratul şi casieriile. Totodată, am avut şi echipe de intervenţie pregătite să intervină. Cred că domnul care a semnalat această problemă a înţeles greşit. Dispecerii nu sunt noi, ci au experienţă", ne-a declarat Cornelia Arnăutu, purtătorul de cuvânt al Apă Canal.

Citit 5932 ori Ultima modificare Marți, 21 Iulie 2015 19:41

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.