SCANDAL monstru într-un CARTIER din Galaţi - Din ce în ce mai mulţi gălăţeni rămân FĂRĂ APĂ POTABILĂ!

SCANDAL monstru într-un CARTIER din Galaţi - Din ce în ce mai mulţi gălăţeni rămân FĂRĂ APĂ POTABILĂ!
Evaluaţi acest articol
(8 voturi)

Zeci de gălăţeni au fost lăsaţi, marţi, 12 ianuarie, fără niciun strop de apă rece la robinete de către reprezentanţii societăţii Apă Canal, care, la orele amiezii, le-au închis vanele ce alimentează cu apă potabilă cele patru scări ale blocului, din cauză că asociaţia figurează cu facturi neachitate în perioada 30 septembrie 2015 – 30 noiembrie 2015.

Măsura de blindare a instalaţiei a stârnit scandal în rândul celor care locuiesc în blocul D2 din Ţiglina I, majoritatea bun-platnici, cu atât mai mult cu cât oamenii susţin că au fost luaţi prin surprindere, întrucât nu au fost înştiinţaţi că există astfel de probleme la nivelul asociaţiei din care fac parte.

„Este bătaie de joc ce face această societate. La noi în bloc majoritatea este bun-platnică. În trecut, când erau înregistrate datorii, îşi trimiteau angajaţii şi puneau anunţuri prin care aduceau ne aduceau la cunoştinţă că există restanţe la plata facturilor. Acum nu au mai postat vreun anunţ, au trecut direct la debranşare. De unde să ştim noi că administratora nu a plătit acele facturi?”, ne-a semnalat, revoltat, unul dintre gălăţenii afectaţi de sistarea furnizării apei reci. Reprezentanţii Apă Canal susţin, în schimb, că au atenţionat, printr-o notificare, conducerea Asociaţiei de proprietari nr. 212 că riscă să-i fie sistat serviciul, însă fără ecou.

Alte două asociaţii, cu robinetele închise

Tot din cauza unor debite restante, fără apă rece au rămas şi Asociaţiile de proprietari nr. 256 şi 590. „Anul acesta, începem să returnăm împrumutul la BERD, pe POS Mediu 1, şi trebuie să ţinem datoriile din scurt. Valoarea cea mai mare a ratei, de peste cinci milioane de lei, trebuie returnată în acest an. Au fost notificate aproximativ 25 de asociaţii de proprietari, însă cele trei cărora le-a fost sistată furnizarea nu au avut nicio reacţie”, ne-a declarat Cornelia Arnăutu, purtătorul de cuvânt al Apă Canal. Conform atenţionărilor postate pe site-ul operatorului de apă rece şi canalizare, societatea „are dreptul să întrerupă furnizarea serviciului de apă şi canalizare începând cu a 46-a zi calendaristică de la data emiterii facturii, cu un preaviz de cinci zile lucrătoare”.

Citit 3668 ori Ultima modificare Miercuri, 13 Ianuarie 2016 10:42

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.