După ce contractul încheiat cu Poşta Română având ca obiect încasarea facturilor de energie electrică a încetat, Electrica Furnizare SA a pus la dispoziţia clienţilor săi numeroase alte opţiuni pentru plata facturilor: online, prin Oficiul Virtual (pe site-ul www.electricafurnizare.ro); la casieriile punctelor comerciale Electrica; la bancă, în numerar, prin direct debit, internet banking, la automatele multifuncţionale sau prin alte instrumente bancare; la terminalele multiplată din reţelele Rompay, Qiwi şi ZebraPay; de pe telefonul mobil, prin serviciul M-Pesa de la Vodafone; la centrele de plată Un-Doi ale Mobile Distribution; la comercianţii care afişează siglele PayPoint, PAYZONE; prin serviciul Westaco Express, la staţiile OMV, la magazinele Orange. Conform reprezentanţilor Electrica Furnizare, în curând, compania le va oferi clienţilor săi un canal nou de plată, printr-o aplicaţie mobilă.
Lista şi informaţiile privind unităţile bancare partenere şi adresele punctelor Electrica de încasare pot fi consultate pe www.electricafurnizare.ro, secţiunea Plată facturi.