X

Acest site foloseste cookies. Navigând în continuare, îti exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe detalii....

 22:52 Marti, 30 Septembrie 2014

Pe cine veţi vota pentru Preşedinţia României?

Primăria face bani din transportul local de persoane

Autor:   Anca Melinte
Publicat Miercuri, 09 Ianuarie 2013 06:00
Voteaza!
(9 voturi)


În 2013, Primăria Galaţi şi-a propus să încaseze, de la cei opt operatori privaţi care desfăşoară activitatea de maxi-taxi pe arterele oraşului nu mai puţin de 706.569 de lei, plus 4.499.808 lei, venituri pe care administraţia locală speră să le obţină de la SC Transurb. La finele anului trecut, aleşii locali au majorat redevenţele pe care atât operatorii privaţi de transport, cât şi Transurb vor trebui să le achite în 2013.

Top redevenţe

Cea mai consistentă redevenţă va fi achitată de SC Sogitour SRL, care efectuează transport pe traseul 75 - 5.715 de lei pe vehicul activ pe an, cu 270 de lei mai mult decât anul trecut, veniturile estimate a se încasa la bugetul local ridicându-se la 57.150 de lei. Urmează SC Andry SRL care, pentru prestarea serviciului de transport pe traseul 68, va plăti o redevenţă de 4.527 de lei pe vehicul activ pe an, cu 214 lei mai mare decât anul trecut, veniturile estimate a se încasa la buget ridicându-se la 67.904 de lei. Pentru că acoperă traseele 79 şi 84, ACJ Globe Tour SRL Galaţi va contribui la vistieria locală cu 108.056 de lei (4.322 de lei pe vehicul activ pe an, cu 204 lei mai mult decât în 2012). Operatorul de pe traseele 63 şi 77, SC Comsamo SRL, are de plătit o redevenţă de 4.274 de lei pe vehicul activ pe an, în condiţiile în care anul trecut a plătit 4.072 de lei. Veniturile estimate să intre în bugetul local sunt de 192.330 de lei. O redevenţă de 3.772 de lei pe vehicul activ pe an va fi contribuţia operatorului Trascris SRL de pe traseul 60 – unul dintre cele mai solicitate - viramentul total fiind estimat la 94.300 de lei. SC Transdan SRL, prestatorul traseului 61, va contribui la bugetul local cu aproximativ 37.450 de lei (3.745 de lei pe vehicul activ pe an, cu 177 mai mult ca anul trecut). Relajcar, care se ocupă de traseele 62 şi 64, şi SC Bădilaş Com SRL, de pe traseul 76, vor plăti aceeaşi redevenţă - 3.734 de lei pe vehicul activ pe an, în condiţiile în care anul trecut au plătit 3.558 de lei. Veniturile estimate a se aduna la bugetul local din cele două surse sunt, însă, diferite: 93.362 de lei de la Relajcar şi 56.017 de lei de la Bădilaş.
Redevenţa pe care va trebui să o plătească în anul 2013 SC Transurb SA pentru prestarea serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate în municipiul Galaţi se ridică la 374.984 lei pe lună – cu 17.720 de lei mai mare decât anul trecut, veniturile estimate a se încasa la bugetul local din această sursă însumând 4.499.808 lei.

1646 afisari  |  Ultima actualizare Marți, 08 Ianuarie 2013 18:14

9 comentarii

  • 0
    0
    Link
    Onofrei Sergiu-Gabriel Joi, 10 Ianuarie 2013 11:58 postat de Onofrei Sergiu-Gabriel

    @trans-fleosc!
    Eu cred ca tu esti ala care e rupt de realitate nenea!!!!!
    Uite aici Legea care se refera la Persoanele cu Dizabilitati Locomotorii: Legea nr. 448 din 18-Dec.-2006-republicata-privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap intrata in vigoare la 01-Ianuarie-2009 !!!!!! Desteptule deocamdata privatii merg in ilegalitate iar tu, TU, imi zici mie ca sunt rupt de realitate? Vai de capul tau! Documenteaza-te, dar oricum...tu esti ala care traieste ca o planta nu eu! Oricum mijloacele de transport ale transurb sunt cu mult mai civilizate decat DUBELE! Si daca sunt si alea imputite sunt tot din cauza unor cretini care rup, taie, scrijelesc si murdaresc aceste mijloace de transport. Cine mananca seminte in tramvaie si autobuze, soferii sau vatmanii, ori o anumita categorie de asa-zisi calatori??? De ce nu fac acelasi lucru si-n dube??? Aaaa, ca ii vede mai repede soferul si ii ia la pumni, nu-i asa??? Nu-mi da mie lectii tatic. Am umblat prin Tara asta cum n-ai umblat tu vreodata prin Galati!!!Nicaieri nu am vazut mai debandada si degringolada in transportul public cum este in Galati! Du-te la Timisoara, Iasi, Cluj-Napoca, Oradea sau Arad sa vezi acolo civilizatie in transportul public nu haosul care e in Galati! Canta in alta parte, nu mie. Cu legea si cu drepturile nu ma aburesti tu, ca un postaci ascuns dupa monitor. Inainte de-mi da replica, documenteaza-te si abia atunci sa cauti sa ma egalezi pe mine! Daca nu poti, abtine-te si mai ia o dusca de bere si mai baga cateva seminte in gura!

  • 0
    0
    Link
    Antievazionistul Miercuri, 09 Ianuarie 2013 20:21 postat de Antievazionistul

    Dacă TRANSURB-ul ar fi unicul transportator în oraş, încasările ar fi substanţiale, dându-se astfel posibilitatea achiziţionării unor mijloace de transport onorabile, încadrării multor persoane. Orice transportator privat urban produce pagubă banului public. Lipsa biletelor de transport e dovada cea mai clară. Nu mai vorbim de şoferii acestor maxi taxi care lucrează cel puţin 50% la negru.
    Contribuabilul plăteşte şi pentru aceşti evazionişti discreţi (bine sprijiniţi de unii aleşi DE NOI) subvenţionând TRANSURB-ul concurat de firmele de maxi taxi.

  • 0
    0
    Link
    trans-fleosc Miercuri, 09 Ianuarie 2013 19:20 postat de trans-fleosc

    @Onofrei
    1. Nu te obliga nimeni sa urci in "troacele" alea.
    2. Masinile Transurbului sunt la fel de aglomerate si cel putin la fel de mizerabile. Daca nu mai mult.
    3. Biletele la privati sunt fictiune: atata vreme cat ei sunt obligati sa plateasca o suma forfetara pe masina si an, deci nu prea intelegi nimic din ceea ce se intampla in jurul tau.
    4. Transurb-ul tau iubit toaca zeci de miliarde (vechi) aiurea. Subeventii peste subventii si niciodata nu bani suficienti - de salarii, de combustibil, de cauciucuri etc. In plus, de ani de zile avem tot numai autobuze obosite, sh-uri din Olanda (de ex.), soferi la fel de melteni ca pe unele maxi-taxi. Acum avem ce-i drept imagini cu Otelul Galati, nu stiu cu ce ii incalzeste pe cei transportati...

  • 0
    0
    Link
    Onofrei Sergiu-Gabriel Miercuri, 09 Ianuarie 2013 16:19 postat de Onofrei Sergiu-Gabriel

    Sper ca in viitorul apropiat sa dispara din peisajul urban galatean, troacele si shandramalele imputite denumite maxi-taxi! Bai deci chiar nu vede nimeni ca in marea lor majoritate, soferii acestora pe langa marlania, meltenismul si cocalarismul de care dau dovada, sunt un real pericol pe drumurile publice??? Care incalca orice regula elementare de circulatie...Chiar pe marlanii astia de proprietari de dube imputite, nu-i controleaza nimeni de la FISC???? Astia nu dau bilete niciodata cand le platesti. Si chiar daca le ceri bilet, in secunda 2 ai frigiderul si abatoarele pline de carne macra!!! Unii te injura si pe fata! Bai cand oare ne civilizam in materie de transport in comun??? Unde mama dracului sunt rampele de acces pentru persoanele cu dizabilitati locomotorii??? Autobuzele si trolee au acele rampe -chiar daca nu sunt folosite caci se inclina destul de tare autobuzul/troleul - dar troacele alea de maxi taxi?? Nu avem nevoie de duba in transportul local...Cat se pot complace unii sa se inghesuie ca sardelele in imputiciunile alea de dube ca daca urca cineva cu doua trolere si-un rucsac...a blocat accesul celorlalti in duba!!! Ore pe ce lume traim domnule primar ????

  • 0
    0
    Link
    Alexandru Miercuri, 09 Ianuarie 2013 12:51 postat de Alexandru

    Primaria NU FACE bani , Primaria DA bani , mai ales TRANSURB .... Urat din partea jurnalistiolr ca nu scriu adevarul

  • 0
    0
    Link
    Nick Miercuri, 09 Ianuarie 2013 11:57 postat de Nick

    Ce frumos ar arata orasul cu un transport local modern, cu facilitati pentru pensionari si someri, cu statii moderne, cu frecventa clara a autobuzelor (ex. Brasov), fara microbuze care sufoca circulatia...toate astea ar aduce cu Noul Galati.

  • 0
    0
    Link
    cetatean Miercuri, 09 Ianuarie 2013 09:27 postat de cetatean

    ar trebui sa se faca controale si pe traseele de maxi-taxi, nu numai pe cele de autobuz. se stie f bine ca nu se dau bilete la maxi-taxi decat daca ceri

  • 0
    0
    Link
    trans-fleosc Miercuri, 09 Ianuarie 2013 09:20 postat de trans-fleosc

    O fi scotand vreo 5 milioane de lei de la Transurb (venituri din bilete, abonamente, publicitate etc.) dar onor dna ziarizda ar fi trebuit sa spuna si cat e subventia catre Transurb... Ca sa produci 5 milioane cheltuind 20-25 de milioane nu mi se pare ca "faci bani". E, mai degraba, o mae gaura financiara.

  • 0
    0
    Link
    mauriciu Miercuri, 09 Ianuarie 2013 08:26 postat de mauriciu

    Doamna Anca Melinte, consider ca articolul dvs. este ,, scris pe genunchi". De ce nu menţionati si numărul de autovehicole pe care le utilizeaza fiecare operator de transport ? Poate aşa află şi locuitorii din oraşul nostru care este nr de autovehicole care se deplasează pe străzi şi efectueaza trasee de maxi -taxi , iar organele abilitate capătul firului către evaziunea fiscală pe care o săvârşesc proprietarii acestora

Adauga comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.
Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare şi pot angaja răspunderea civilă şi/sau penală a autorului acestora.

Câmpurile marcate cu (*) sunt obligatorii!

Atenţie! Nu postaţi acelaşi mesaj de mai multe ori. Comentariul va fi afişat la câteva minute după postare. Vă rugăm să aşteptaţi!

sus

Editorial

Pe repede-napoi

Caricatura zilei

Caricatura zilei 18 septembrie 2014

Top afişări pe 30 de zile

NEC PLUS ULTRA

Viata Libera Galati - Cotidian independent - Stiri Noutati Informatii Media Galati

Viata Libera Galati - Cotidian independent - Stiri Noutati Informatii Media Galati

Viaţa liberă Galaţi © Toate drepturile rezervate

    PageRank