Absurd de Galaţi/ Fiecare cu "Scrumbiuţa" lui

Absurd de Galaţi/ Fiecare cu "Scrumbiuţa" lui
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Bun găsit în Galaţiul situaţiilor absurde! Ultimul paradox de pomină s-a petrecut la Festivalul Scrumbiei. O fi fost dublu ghinion că picau Floriile într-o zi de 13, ba mai era şi a XIII-a ediţie a Scrumbiei.

La evenimentul de lansare a „Festivalului Scrumbiei”, autorităţile locale au declarat candid că n-au ştiut că numele proiectului lor european este marcă înregistrată pe numele uneia dintre firmele controlate de familia deputatului PSD Florin Pâslaru, şi că de la anul manifestarea se va numi altfel. Însă, culmea „coincidenţei”, firma fost aleasă de Primărie să se ocupe de mediatizarea şi publicitatea proiectului european a fost taman PAF Media SRL (PAF adică Pâslaru Alexandru Florin), firmă condusă de Alexandru, fiul deputatului Pâslaru.

Că tot veni vorba de mediatizare, programul oficial al Duminicii Floriilor - cel mai important moment al proiectului, plătit din bani publici, ba mai mult, europeni - a fost dezvăluit pe ultima sută de metri, vineri după-amiază! Şi nu de PAF Media SRL, ci de către Primărie, la cererea insistentă a presei. Continuând şirul situaţiilor absurde, trebuie să spunem că PAF Media SRL a avut propriul program de evenimente, pe care Primăria nu şi l-a asumat. Deci fiecare cu scrumbiuţa lui, din bani mai mult sau mai puţin publici.

Dacă ne amintim că anul trecut, de Festivalul Scrumbiei, am avut parte de o zi plină de evenimente şi de un concert cu Sofia Vicoveanca, Alexandra Ungureanu & Crush şi Mandinga, iar bugetul din bani publici a fost de 134.000 de lei, ne întrebăm cât din cei 408.332 de lei ai proiectului de anul acesta s-au cheltuit pentru evenimentele organizate  şi aşteptăm ca Primăria să ne lumineze.

Citit 1442 ori Ultima modificare Miercuri, 16 Aprilie 2014 17:33

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.