CALORIFERELE s-au ÎNCĂLZIT, începând de duminică, în câteva cartiere din Galaţi

CALORIFERELE s-au ÎNCĂLZIT, începând de duminică, în câteva cartiere din Galaţi
Evaluaţi acest articol
(17 voturi)

* Primele puncte termice au fost deschise în cartierele Micro 16, Siderurgiştilor Vest şi Dunărea


După ce au îndurat frigul în propriile apartamente, săptămâni în şir, cei peste 100.000 de gălăţeni dependenţi de sistemul public de termoficare vor putea simţi, începând de luni, 23 noiembrie, căldură şi în casele lor. Electrocentrale a început să livreze, în cursul zilei de sâmbătă, 21 noiembrie, agent termic în oraş, iar duminică, 22 noiembrie, după ora 9,00, angajaţii Calorgal au început de asemenea să deschidă punctele termice, pentru a putea distribui căldură, pe lângă apa caldă, care acum este livrată pe baza aburului produs de CET.

Potrivit reprezentanţilor Calorgal, duminică, la ora 13,30, fuseseră deschise 36 dintre cele 106 puncte termice din oraş, iar acestea deserveau consumatori din cartierele Dunărea, Micro 16 şi Siderurgiştilor Vest, urmând ca pe parcursul zilei să continue această operaţiune. "Parametrii de livrare a agentului termic sunt mulţumitori: 70-71 de grade Celsius, cu un debit de 1.800 de metri cubi pe oră", ne-a declarat Mihai Costache, purtătorul de cuvânt al Calorgal. Conform reprezentanţilor societăţii de termoficare, duminică, în jurul orei 13,30, lucrau aproximativ 220 de angajaţi ai Calorgal pentru a repune în funcţiune sistemul de distribuţie a agentului termic în oraş.

Conducerea Electrocentrale ne-a declarat, ieri după-amiază, că din această dimineaţă parametrii de livrare a agentului termic vor fi ridicaţi, temperatura urmând să ajungă la 80 de grade Celsius, iar debitul la 2.000-2.500 de metri cubi pe oră, în funcţie de cerere, potrivit directorului general Lucian Bălţătescu. Mai mult, conform conducerii CET, din noaptea de sâmbătă spre duminică, la ora 1,00, Electrocentrale a început să livreze şi energie electrică în sistemul energetic naţional.

Reprezentanţii Calorgal au făcut, din nou, apel către asociaţiile de proprietari şi locatari, dar şi către instituţii „să îşi supravegheze instalaţiile interioare” şi, în cazul în care sunt înregistrate incidente, să sune la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon 0236.311.018, unde este asigurată permanenţa.

Citit 6627 ori Ultima modificare Marți, 24 Noiembrie 2015 16:06

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.