UTIL/ Acte pentru eliberarea certificatului de handicap
Foto: Foto: Bogdan Codrescu

UTIL/ Acte pentru eliberarea certificatului de handicap
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Pentru a li se elibera certificatul de încadrare în grad şi tip de handicap, persoanele cu dizabilităţi trebuie să strângă o serie de documente care vor fi depuse ulterior la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului.

Dosarul poate fi depus, în cazul în care persoana cu handicap nu e capabilă din varii motive, şi de o rudă, de un reprezentant legal, sau de reprezentantul unui ONG. Tot în momentul depunerii, este comunicată şi data evaluării.

Actele necesare dosarului sunt: act de identitate (original şi copie), adeverinţă de salariat (unde este cazul), decizie de pensionare (pensie limită de vârstă sau pensie de invaliditate, cu specificarea datei de revizuire), talon de pensie, adeverinţă de la Administraţia Finanţelor Publice (pentru cei care nu realizează venituri), scrisoare medicală tip completată de medicul de familie care specifică bolile aflate în evidenţă, scrisoare medicală sau referat de la medicul specialist, în care să fie specificat diagnosticul, stadiul şi data debutului bolii, alte acte medicale relevante (bilete de ieşire din spital analize medicale, copii ale fişelor de dispensarizare).

CITEŞTE ŞI: INDEMNIZAŢIA pentru persoanele cu HANDICAP ar putea CREŞTE/ Iată ce alte MAJORĂRI sunt planificate

Citit 1709 ori Ultima modificare Vineri, 29 August 2014 20:27

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.