O benzinărie îşi ATRAGE clienţii cu PROMOŢII FICTIVE
Foto: Foto Bogdan Codrescu

O benzinărie îşi ATRAGE clienţii cu PROMOŢII FICTIVE
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Tablete, smartphone-uri, cântare electronice, încărcătoare sau echipamente audio, marca E-Boda, la jumătate de preţ. Cu acestea sunt atraşi clienţii benzinăriilor Petrom să facă cumpărături substanţiale, în schimbul înscrierii la o promoţie care le promite achiziţionarea la jumătate de preţ a articolelor mai sus menţionate.

Mai precis, în funcţie de categoria autovehiculului şi cantitatea de combustibil cumpărată, clienţii primesc puncte bonus pe care trebuie să le lipească pe talonul promoţiei. În momentul în care căsuţele de pe talon sunt umplute, participantul ar trebui să meargă la benzinăriile Petrom prinse în schema promoţiei şi să cumpere produsul dorit. Regulamentul concursului, stabilit pentru intervalul 6 octombrie 2014 – 4 ianuarie 2015, sună cam aşa: „După ce ai colectat numărul necesar de puncte bonus – 10, respectiv - 20 prezintă la casa de marcat talonul colector şi diferenţa de bani pentru preţul cu reducere al produsului E – Boda dorit. (…) Promoţia este valabilă în limita stocului disponibil”. 

Cu talonul plin, la stocul gol

De răspunsul „nu mai avem produse pe stoc” s-au lovit mai mulţi gălăţeni care au dat din coate să cumpere suficient combustibil cât să achiziţioneze la preţ redus o tabletă cu 249 de lei sau un smartphone cu 349,90 lei. Unul dintre clienţii care au rămas cu buza umflată s-a dus chiar în primele săptămâni de promoţie la benzinăria Petrom de pe Saturn, unul dintre punctele unde se vând al preţ redus produsele E-Boda.

„Eu sunt client la benzinăriei, fac plinul mereu la ei şi am participat la promoţie. Am vrut o tabletă, dar când am mers acolo mi-au spus că nu au pe stoc. N-au ştiut să îmi spună când să vin, când mai primesc produse, nimic. Doar să mai încerc”, ne-a spus domnul Alexandru.

Aproximativ acelaşi răspuns l-am primit şi noi, în momentul în care am verificat sesizarea. Luni, 24 noiembrie, angajata care se ocupa, aparent, de promoţie, ne-a spus că nu au niciun produs pe stoc şi că să încercăm vineri, 28 noiembrie, că atunci ar fi urmat să fie adusă marfă. Ne-am conformat şi am revenit în ziua indicată, cu aceeaşi întrebare. De data aceasta, răspunsul a fost mult mai evaziv. „Nu avem niciun produs. Nu primim astăzi marfă, nu ştiu ce să vă spun. Lăsaţi un număr de telefon şi vă sunăm noi”, a sunat răspunsul funcţionarei.

În urma acestei tentative, am încercat să aflăm un răspuns oficial din partea OMV Petrom vizavi de această situaţie, precum şi dacă există totuşi vreo speranţă pentru clienţii care au cumpărat combustibil în speranţa că vor câştiga. La solicitarea noastră, trimisă pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., nu am primit, până în momentul publicării acestui material, niciun răspuns.

Ce spune Protecţia Consumatorului

Pentru a afla ce înseamnă „stoc disponibil” în cadrul unei promoţii, în care reducerile sau după caz, premiile, sunt condiţionate de efectuarea unor cumpărături de o anumită valoare, am cerut lămuriri la Comisariatul Regional al Protecţiei Consumatorului (CRPC) Galaţi. „În aceste condiţii, normal ar fi ca stocul să fie asigurat pentru toată perioada derulării promoţiei. Pentru ca noi să putem verifica ce spune concret regulamentul, dacă se respectă condiţiile de afişare şi publicitate, trebuie ca aceia care nu au putut intra în posesia produselor din cauza lipsei de stoc să facă o sesizare la noi”, ne-a precizat Eusebiu Diaconu, purtătorul de cuvânt al CRPC Galaţi.

Citeşte şi: De ce vom plăti mai mult pentru RCA în 2015

Citit 5422 ori Ultima modificare Duminică, 07 Decembrie 2014 11:14

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.