SALARIUL nu este cel mai important. Ce aşteptări au tinerii de la locul de muncă
Foto: Sursa foto: Internet

SALARIUL nu este cel mai important. Ce aşteptări au tinerii de la locul de muncă
Evaluaţi acest articol
(2 voturi)

Tinerii născuţi în perioada 1980 - 2000 au aşteptări multiple atunci când vine vorba despre alegerea unui loc de muncă. Pentru ei, ideea de echilibru între job şi viaţa personală este mult mai importantă decât salariul.

Conform unui studiu realizat de compania Smartree, nu salariul este cel care primează în alegerea unui job pentru un tânăr din generaţia „millennials”. Potrivit studiului, generaţia Y (tinerii) se diferenţiază de generaţia X (părinţii lor) prin diverse aspecte, îndeosebi prin viziunile pe care le au nu doar asupra vieţii, ci şi asupra carierei.

În primul rând, tinerii de azi au dorinţa de a promova cât mai repede şi nu mai au acea răbdare de a parcurge toate etapele evoluţiei profesionale. Aceştia sunt deja cu un pas înaintea generaţiei anterioare datorită ascensiunii internetului.

"Accesul la mediul online le permite să fie mult mai informaţi despre companiile din piaţă, să fie mai comunicativi şi creativi decât generaţiile anterioare. În plus, cei mai mulţi dintre ei sunt deschişi la noi provocări şi îşi asumă fără rezerve implicarea în proiecte pentru care încă nu sunt pregătiţi profesional", spune Raluca Peneş, coordonator HR (Resurse Umane) Smartree.

Tinerii acestei generaţii aspiră pentru îmbinarea timpului liber cu posibilitatea de a-şi practica hobby-urile. Apoi, ei vor să lucreze în companii cu ale căror valori se pot identifica, pentru a simţi că efortul lor nu este în zadar.

În al doilea rând, tinerii aşteaptă multe alte beneficii în afară de salariu. Încă de la primul interviu de angajare, aceştia întreabă care sunt beneficiile asigurate de compania respectivă, precum asigurare medicală, abonament la o sală de sport, zile libere sau carduri de reducere.

Citit 1984 ori Ultima modificare Joi, 05 Mai 2016 15:57

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.