Cum se depun RECLAMAȚIILE la Protecţia Consumatorului

Cum se depun RECLAMAȚIILE la Protecţia Consumatorului
Evaluaţi acest articol
(2 voturi)

Gălăţenii care se confruntă cu o problemă ce poate fi soluţionată prin intermediul legislaţiei privind protecţia consumatorilor pot depune reclamaţii la Comisariatul Judeţean de Protecţie a Consumatorilor Galaţi (str. Egalităţii nr. 2).

Acestea pot fi transmise pe adresa de e-mail a instituţiei, Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., sau prin poştă, dar pot fi făcute şi direct la instituţie, dacă este nevoie ca un anumit produs să fie prezentat inspectorilor.

Programul instituţiei este de luni până joi, între orele 8,00-16,30, şi vineri între 8,00-14,00. Există şi un număr telefon al consumatorului (0219551), la care se poate suna şi în afara programului instituţiei. În funcţie de gravitatea cazului, inspectorii vor efectua ancheta.

Citit 2988 ori Ultima modificare Miercuri, 03 August 2016 15:03

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.