Ce ACTE îţi trebuie pentru Casa Verde Plus

Scris de  Joi, 26 Ianuarie 2017 10:00
Evaluaţi acest articol
(1 Vot)


În ordinul ministrului privind programul Casa Verde Plus, care se va desfăşura în 2017, este stipulată şi lista actelor necesare pentru obţinerea finanţării de maxim 40.000 lei, nerambursabili. Astfel, vei avea nevoie de cererea de finanţare, la care se adaugă o copie a actului de identitate, extrasul de carte funciar pentru informare, dar nu mai vechi de 30 de zile înaintea datei depunerii dosarului de finanţare (în original) şi ordinul de începere a lucrărilor.

De asemenea, va fi nevoie de autorizaţia de construire valabilă la data depunerii dosarului, alături de înştiinţările de începere a lucrărilor către emitentul autorizaţiei şi inspectoratul teritorial în construcţii (copii legalizate).

La dosar mai trebuie adăugat un certificat de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului, dar şi certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale. Veţi mai avea nevoie de o declaraţie pe propria răspundere, un extras de cont şi un certificat de cazier judiciar, în original.

Cine NU poate accesa "Casa Verde Plus" - CLICK AICI PENTRU DETALII

Citit 1338 ori Ultima modificare Miercuri, 25 Ianuarie 2017 18:59