23:30 Miercuri, 22 Februarie 2012

  Acizii graşi omega-3, renumiţi pentru efectele lor benefice asupra sistemului cardiovascular, joacă un rol determinant şi regularizarea greutăţii corporale şi a metabolismului, potrivit unui studiu publicat, duminică, în revista ştiinţifică Nature, informează AFP.Mutaţia unei gene - "GPR120" - creşte cu 60% riscul de apariţie a obezităţii la oameni, potrivit unui studiu realizat de o echipă internaţională de cercetători, coordonată de Philippe Froguel, profesor la CNRS-Pasteur şi Imperial College din Londra. Studiul a evidenţiat pentru prima dată rolul cheie jucat de acizii omega-3 în regularizarea greutăţii şi a metabolismului.Gena GPR120 produce în mod obişnuit receptorul celular pentru acizii graşi nesaturaţi precum omega-3, care se găseşte mai ales în carnea de peşte şi în fructele uscate.Şoarecii purtători ai genei alterate, supuşi…

  Oamenii care suferă de diabet, hipertensiune sau au un nivel ridicat al colesterolului şi au animale de companie se bucură în schimb de o mai bună stare de sănătate a inimii decât cei care au o astfel de afecţiune şi nu au animale, potrivit unui studiu japonez citat de Reuters.Pentru acest studiu au fost monitorizaţi aproape 200 de japonezi, oamenii de ştiinţă descoperind că cei care deţineau orice fel de animal de companie aveau o variabilitate a ritmului cardiac mai ridicată.Acest lucru înseamnă că inima reacţionează mai bine la necesităţile organismului, o astfel de reacţie fiind bătăile mai rapide în situaţii stresante. De cealaltă parte, variabilitatea scăzută a ritmului cardiac a fost asociată cu un risc mai ridicat de…

  Specialiştii în machiaj sunt de părere că există câteva produse pe care orice femeie trebuie să le poarte în poşetă, pentru împrospătarea imaginii sau eventuale retuşuri, potrivit Yahoo Shine. 1 - Un dispozitiv pentru curbat gene - aspectul oferit de acest tip de aparat este semnificativ diferit şi spectaculos. 2 - Un creion de ochi (negru sau maro sau ambele nuanţe) - nu este negociabil, specialiştii îl recomandă călduros. 3 - Un tuş de gene - cu efect de îngroşare, alungire, curbare etc. Genele capătă astfel un aspect dramatic, spectaculos şi atrag atenţia asupra ochilor şi nu asupra unui coş uriaş, de exemplu. 4 - Un produs anticearcăn care se potriveşte perfect nuanţei pielii. În general, anticearcănul trebuie să…

* El poate să renunţe la o emisiune preferată în favoarea unui film romantic, iar ea va accepta o reprogamare a unui weekend la mare în favoarea unei vizite la un târg de maşini * El va înţelege ca ea are nevoie de timpul ei, fără justificări detaliate ale modului în care l-a petrecut, pentru că detaliile discuţiei la o cafea, cu prietena ei, îi aparţin ? * Ea va accepta îmbrăţişarea lui atunci când a întârziat de la o partidă de cărţi cu prietenii şi va accepta detaliile minime ce îi vor fi oferite * Condiţia de bază este ca ambii parteneri să îşi identifice nevoile şi să îşi exprime dorinţele, să ofere şi să primească *Evoluţia societăţii a…

Nu este o noutate că laptele întăreşte oasele sau că morcovii sunt buni pentru vedere. Mai puţin cunoscut este faptul că organismul poate fi întărit şi protejat mai bine prin asocierea unor alimente, ale căror efecte benefice vor fi astfel sporite, potrivit womansday.com.1. Calciu şi inulină, pentru sănătatea sistemului digestiv şi întărirea oaselorInulina este o fibră ce favorizează creşterea bacteriilor intestinale, precum şi absorbţia calciului. Se găseşte în varza de Bruxelles, frunze de păpădie, ceapă, usturoi, praz, cicoare, banane, făină integrală, sparanghel.Surse bune de calciu sunt: laptele, iaurtul, toate tipurile de brânză, broccoli, varzacreaţă, somonul sardinele, tofu făcut cu clorură de claciu sau sulfat de calciu, migdalele, laptele fortificat de soia, orez sau migdale, sucul de portocale fortificat.Combinaţii propuse: banane…

Administrarea unor doze mici de aspirină, în fiecare zi, pentru a preveni un atac cardiac la persoanele care nu suferă de afecţiuni cardiovasculare face mai mult rău decât bine, potrivit unui studiu publicat marţi, la Londra, în Archives of Internal Medecine.Studiul, realizat de cercetători de la Universitatea St George din Londra, a avut la bază datele colectate în urma a nouă cercetări clinice la care au participat 100.000 de persoane.Chiar dacă administrarea aspirinei zilnic, în doze mici, a dus la o scădere cu 10% a riscului de a suferi de o boală cardiovasculară, aceasta nu a determinat şi o scădere notabilă a deceselor cauzate de un accident cardiovascular sau de cancer, având în schimb alte efecte secundare.Astfel, riscul de hemoragii…

Populara detoxifiere din ianuarie, după excesele din perioada sărbătorilor, este inutilă, fiind de preferat o soluţie pe termen lung în privinţa consumului de alcool - abstinenţa pentru câteva zile pe săptămână, pe tot parcursul anului.Potrivit fundaţiei caritabile British Liver Trust, dar şi specialiştilor, renunţarea totală la consumul de alcool pentru numai o lună nu va îmbunătăţi sănătatea ficatului. În schimb, British Liver Trust recomandă renunţarea la alcool pentru câteva zile în fiecare săptămână.Această abordare este justificată prin aceea că aportul total de alcool pe parcursul anului va fi diminuat şi ficatul va avea timp să-şi revină în fiecare săptămână. Dacă ficatul nu a fost afectat ireparabil, revenirea la starea normală se face foarte rapid, în doar 24 de ore, potrivit…

Un "ficat virtual" a fost pus la punct de cercetătorii europeni cu scopul de a-i ajuta pe chirurgi să planifice şi să realizeze operaţii pe acest organ vital din organism, arătându-le cu un grad înalt de precizie mărimea şi locul în care se află tumorile, a anunţat Comisia Europeană.Potrivit AFP, câţiva oameni de ştiinţă şi cercetători din Franţa, Germania, Marea Britanie şi Elveţia au construit acest dispozitiv în cadrul proiectului PASSPORT (Patient-Specific Simulation and Pre-Operative Realistic Training), care a beneficiat de finanţări europene.Acest "ficat virtual", diferit pentru fiecare pacient, este construit pe baza imaginilor trimise de medicii radiologi către aplicaţia online a programului PASSPORT. Graţie acestui program, chirurgii pot să vizualizeze şi să localizeze mai bine eventualele tumori, iar acest…

Un experiment efectuat de cercetătorii americani a demonstrat că injecţiile cu celule stem pot opri îmbătrânirea, prelungind speranţa de viaţa chiar de până la trei ori. Oamenii de ştiinţă cred că proteinele din celulele stem deţin cheia "tinereţii fără bătrâneţe" pentru fiinţele umane.Potrivit oamenilor de ştiinţă, şoarecii supuşi unui astfel de tratament au trăit de trei ori mai mult. De asemenea, animalele tratate cu celule stem au crescut mai mari şi mai puternice, potrivit Daily Mail. Cercetătorii de la Universitatea din Pittsburgh spun că studiile viitoare ar putea permite oprirea procesului de îmbătrânire cu totul.Efectele au fost vizibile chiar din laborator, unde celule stem tinere au fost puse alături de celule îmbătrânite prematur. Celulele bolnave s-au comportat mult mai bine…

Anorexia începe să afecteze şi copiii cu vârste fragede. Cel mai tânăr minor care suferă de această boală are numai trei ani. Cazul nu este singular în rândul copiilor, alte sute de minori din Marea Britanie fiind trataţi în spital pentru anorexie şi bulimie.Doctorii susţin că societatea îi presează pe copii să aibă un corp perfect, acesta fiind motivul pentru care ei au probleme de nutriţie.Din 2009 până în prezent, 600 de copii cu vârste sub 13 ani au fost trataţi pentru probleme de alimentaţie, majoritatea dintre aceştia suferind de anorexie sau bulimie. Conform statisticilor de la 35 de spitale, 197 dintre aceştia având între cinci şi nouă ani.Medicii consideră că statisticile, care sunt îngrijorătoare, nu îi prezintă decât pe…

Etichetele care să conţină informaţii despre câtă mişcare trebuie să faci după ce consumi alimente de tip junk-food şi băuturi acidulate ar fi mult mai utile decăt informaţiile despre numărul de calorii, spun cercetătorii. În urma studiului efectuat recent şi publicat în Jurnalul American de Sănătate Publică, cercetătorii au descoperit că informaţiile despre exerciţiile fizice necesare pentru a preveni apariţia kilogramelor în plus, după ce este consumată mâncare de tip fast-food sau sucuri carbogazoase, au un impact favorabil în rândul populaţiei.Jumătate dintre tinerii care au participat la experiment au renunţat să consume băuturi carbogazoase după ce au citit eticheta unui astfel de produs pe care scria că după consumul conţinutului va trebui să alerge o oră ca să elimine caloriile…

Page 1 of 2

Editorial

Comentarii

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Logare

Viata Libera Galati - Cotidian independent - Stiri Noutati Informatii Galati

Viata Libera Galati - Cotidian independent - Stiri Noutati Informatii Galati

Viaţa liberă Galaţi © Toate drepturile rezervate

    PageRank