Raportează comentariu

Gara CFR se duce de rapa domnilor, cu actuala conducere, fie ca vorbim de CFR Infrastructura, CFR Marfa sau CFR Calatori.
Cu un personal de specialitate invechit, fara viziuni din partea managementului de a atrage spre acest domeniu noi angajati, in primul rand datorita salariilor mici - da, cum poti sa atragi un tanar sa invete sa fie electrician automatizari feroviare cand salariul de incadrare este cu aproape 50% mai mic decat a unei femei care vinde bilete la capat in statiile de autobuz transurb - domnilor/doamnelor, unde traim, in ce tara!!!! - coroborat cu lipsa unei infrastructuri feroviare moderne, toate aceste lucruri vor duce intr-un final la distrugerea voita a cai ferate romane. Circulati acum cu trenul cat mai e timp!!
Cu o gara CFR la Galati, unde nivelul superior al sinei variaza de la peronul 1 nou construit la 5 de la peste un metru la cati centimetri - numai in Romania cred vezi asa ceva - daca adaugam la tabloul asta garniturile de tren invechite, cine sa mai vrea sa circule cu trenul !!! Se vede unde am ajuns si unde ne indreptam, cand in ultimii 5 ani de la calea ferata - uite puteti face si un documentar amplu in privinta asta - au plecat o gramada de specialisti si vor mai pleca, tineri sa le ia locul nu mai sunt ca liceele CFR din Romania sau cel din Galati in mod special, nu mai au specializari feroviare. O sa vina pakistanezi si chinezi in curand sa lucreze la calea ferata... o sa vedeti!!