Raportează comentariu

,, Suntem beneficiarii acestui program de asigurare agent termic incalzire imobil prin 2 microcentrale. Calorgal a fost la inaltime prin realizarea acestui punct termic (montaj: 2 microcentrale, pompe recirculare, alimentare apa rece si energie electrica; contor energie termica ) in maxim 12 zile. Pentru probele la cald mai este necesar doar racordul de gaze. Impreuna cu Calorgal am gasit solutia cea mai facila, pentru executarea acestui bransament de gaze prin racordarea la instalatia existenta de distributie gaz metan din imobilul nostru. Speram ca si executantul bransamentului TERMOSTIL SRL sa fie de acelasi calibru ca si CALORGAL, avand in vedere durata estimata a lucrarii de cca 1,5 zile. Singura problema care ar putea duce la intarzierea in punerea in functiune a acestor centrale este emiterea avizului de racordare de catre ENGIE, respectiv montarea contorului si punerea in functiune efectiva a acestor microcentrale. Poate totusi ENGIE, care este furnizorul traditional si desfasoara o activitate economica de succes alaturi de comunitatea galateana face un efort in prelucrarea rapida a datelor tehnice si emiterea avizelor si punerea la dispozitia consumatorului a contorului de gaze, intrucat furnizorul de gaze ENGIE are doar numai de castigat = efectiv apare un nou consumator si astfel ii creste cifra de afaceri / princresterea cantitatii de gaze vandute. Si cred ca orice furnizor de gaze existent pe piata isi doreste bineinteles sa aiba clienti noi si sa comercializeze cat mai mult gaz. Poate totusi ENGIE dovedeste si el ca este un excelent partener, si lasa deoparte carentele procedurale /administrative. Mai ales ca in cazul tuturor liceelor si scolilor neincalzite din Galati, problema majora inregistrata este lipsa avizelor de la furnizorul de gaz. Oare personalul tehnic de la ENGIE nu traieste in acest oras, alaturi de comunitatea locala si de problemele ei curente????? Poate ne aude acest mamut ,,ENGIE"