Poșta Română, amendată pentru nerespectarea cerințelor minime de calitate

Poșta Română, amendată pentru nerespectarea cerințelor minime de calitate
Evaluaţi acest articol
(10 voturi)

Compania Națională Poșta Română a fost amendată cu 35.000 de lei, în urma controlului prin care Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a verificat respectarea de către companie a obiectivelor de calitate pentru anul 2019, prevăzute în legislația din domeniul serviciului poștal universal. ”Pentru că CNPR nu a îndeplinit cerințele minime de calitate impuse de reglementările în vigoare, neasigurând livrarea la timp a trimiterilor interne de corespondență prioritară, am aplicat o amendă în cuantum total de 35.000 lei”, a declarat Cristin Popa, director executiv al ANCOM.

Astfel, CNPR a asigurat livrarea la destinatari a doar 51,80 la sută din totalul trimiterilor interne de corespondență prioritară în cel mult două zile lucrătoare de la data depunerii (în loc de minimum 85 la sută, așa cum prevede obligația legală impusă de ANCOM), respectiv doar 78 la sută din totalul trimiterilor interne de corespondență prioritară în cel mult patru zile lucrătoare, în loc de minimum 97 la sută.

Compania Națională Poșta Română a fost desemnată, în cursul anului trecut, printr-o decizie a președintelui ANCOM, ca furnizor de serviciu universal în domeniul serviciilor poștale din România și în perioada pentru perioada 1 ianuarie 2020 - 31 decembrie 2024. CNPR are obligația să presteze pe întreg teritoriul României, la tarife accesibile și la anumite standarde de calitate, o serie de servicii poștale.

Citit 2895 ori Ultima modificare Duminică, 30 August 2020 01:10

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.