Raportează comentariu

peste 80% din oamenii care cumpara un telefon sau TV sau orice dar de firma este pentru ca au auzit de marca foarte des in reclame, cumpara doar pentru showing off adica sa se dea mari, si in cazul telefoanelor nu vor sa se faca de rusine datorita functiei de la serviciu chiar daca sunt constienti ca nu vor avea nevoie de multele optiuni pe care le au.
Peste 10% din pretul lor, indifent ca e nokia, iphone sau samsung sau philips este doar pret de brand , o jupoiala la drumul mare datorita costurilor mari de advertising .
Advertisingul , un bumerang pentru prosti care ii loveste rand pe rand, se pacalesc sa cumpere si abia mai tarziu firma investeste in materie prima de o mai buna calitate dupa care investe mai mult in advertising si mai mareste pretul produsului de vreo 2 ori. Si tot asa cam la fiecare 2 ani cand se mai face un pas nou tehnologic si apare ceva nou.
Foarte putini clienti calculati, isi cumpara un telefon cu optiuni limitate ,exact atat cat au nevoie si nu ii intereseaza brandul. Bravo lor ca nu fac sula mare dn prostie la miliardarii care produc sau vand telefoane de firma.