Raportează comentariu

Dle Director matame o dai cotita tare. Orice CONTRACT DE SERVICII are OBLIGATII si RASPUNDERI CLARE,CLARE pentru furnizorii de servicii si pentru CONSUMATORII de servicii. In cazul matale ca furnizor la OBLIGATII se trec FURNIZAREA SERVICIILOR (APA CALDA si CALDURA) DE CALITATE :temperatura apei calde min. 40 grade C furnizata continu cu curgere la deschiderea robinetului ( sau dupa un grafic intocmit transparent si cuprins in Contract), si la pret constant convenit prin Contract ( lei /mc apa consumata la apometru de apartament, cu eventualele corectii10-15% diferenta de clasa apometre, daca este cazul) indiferent de consumatori, cu presiune si debit corespunzator la ori care nivel de bloc. Iar pentru CALDURA asigurarea temperaturii de min 20 grade C in camerele apartamentului. Pentru mine ca BENEFICIAR sau CONSUMATOR de servicii (APA CALDA si CALDURA) la OBLIGATII trebuie sa mi se treaca PLATA SERVICIILOR DE CALITATE LIVRATE DE matale ca FURNIZOR SERIOS. De asemenea trebuie cuprinse in Contract PENALITATI si MASURI COERCITIVE pentru nerespectarea obligatiilor contractale. Fara pausale pe cartiere intregi, fara calculatii functie de gigacolorimetre la intrarea in bloc care lipsesc de 6-7 ani. Asta inseamna RESPECT RECIPROC. Asta inseamna ca noul CALORGAL sa isi castige INCREDEREA PROPRIETARILOR DE APARTAMENTE, A GALATENILOR. Altfel ne furam caciula iar si iar. Eu nu sunt un RAU-PLATNIC dar de 3-4 ani nu am mai platit serviciile de APA CALDA SI CALDURA de PROASTA **CALITATE**, nu am mai platit apa rece ca apa calda si frigul din casa ca temperatura optima de 20-22 grade C. Ce ziceti DOMNULE DIRECTOR GENERAL CALORGAL GALATI credem unii in altii...???