Raportează comentariu

Pentru cel care se ia de mine si de numele meu!!
Pavel Ionica este un verisor de-al meu!! Are tot dreptul sa posteze fiind in vizita la mine iar calculatorul meu nu este ,,secret de stat"! Da??? Lamurita???
Doi la mana, nu stiu cine esti iar daca postez o fac -asa cum am mai zis- cu nume si prenume REALE!!! ...Nu stiu unde erai tu pe timpul viscolului insa eu am fost IN STRADA. Am surprins imagini din timpul viscolului si pot spune ca am mers cu tramvaiul pe toata durata intemperiilor! Pana la ore tarzii in noapte cand tu dormeai in plapuma da si am ajutat cativa batrani... ca voluntar....Bun!!! Nu intru in detalii caci nu are rost!! Plugurile au circulat in 3 chimburi, secondate de cate un tramvai Duewag din cele verzi cu reclame. Iar de mers la servici la CSG, unde lucrez, am mers destul de binisor. Chiar daca am mers pe la Tirighina pe ruta ocolitoare ( doua TIR-uri de Bulgaria au blocat drumul prin Filesti)...dar am mers.
Nu am de ce sa injur sau sa te injur caci este opinia ta si dreptul tau la opinie si ti-o respect atat tie cat si altora!! Insa nu cred ca esti expert in geofizica sau structuri geomorfologice ale Galatiului!!! Se pot regandi -REGANDI- daca cei alesi, edilii, ar avea ceva creier in cutiile alea craniene gaunoase. Dar cu o ,,scorbura" in loc de cutie craniana, NU SE FACE TREABA intr-un oras de aproape 300.000 locuitori care candva era al 5-lea in topul oraselor ca marime... Ba, tramvaiul poate bine-merci sa circule. Pe alte rute. Spui prietene ca nu se poate realiza ideea mea???? Aceeasi ,,PROSTI" ca mine au primit injuraturi poate pe ,,Gazeta de Sud" in Craiova cand au avut ideea de Pasaj suprateran pe deasupra intersectiei din Centrul Craiovei si Pasaj Subteran pe langa Universitate....Ce au azi oltenii???? Ambele pasaje GATA!!! Mama este din zona si merg des in Craiova...Acolo sa vezi lucrare terminata in....2 ani!!! Dar in fine...Noua ni se par utopii si-o mutare de zapada in containere sau reabilitare corecta de strazi ( sa zic de pista de biciclisti....cu stalpi pe mijloc...).... RABLAMENTELE de tramvaie....Pai, daca un tramvai din 1989 sau 1988 cat au cele care au cele de azi sunt rablamente....Atunci ce sa mai zic de cele din Iasi sau Timisoara ori Arad domnule??? Stii ce vechime au cele din orasele de mai sus??? Ani cum ar fi 1958 ( Hansa sau Rathgeber), 1960 ( Duewag-urile, Tatrele), 1970( Tatrele din Arad sau Oradea), iti spune ceva???? La Galati cele mai vechi tramvaie -TATRELE sau KT-4- cu ani de fabricatie 1960-1970, SUNT OPRITE SI RETRASE DEFINITIV DIN CIRCULATIE!!! Nu mai circula!!! Cele care circula azi -ZGT-6- au ani de fabricatie relativ recenta: 1987-1988 (cele fara afisaj electronic) si pana in 1989 ( cu afisaj electronic vernil pe fond negru). Toate echipamentele electrice si electronice vechi au fost inlocuite cu elemente noi aduse de la ,,Electroputere"-Craiova. Sursele au fost inlocuite si ele!
Da, perfect de acord cu tine, merita prelungita reteaua de troleibuz din Domneasca catre Gara CFR. Un lucru foarte bun si sunt de acord cu acest lucru. Insa NU MAXI-TAXI sau SHANDRAMALE!!! Tramvaie noi....daca ar fi sa se aduca, vor fi distribuite in mod sigur pe traseul-39. Deci nu la Gara CFR.
Sper ca nu mi-ai luat in nume de rau insa...am ceva ani de ,,mirosit" competenta alesilor din Galati!!! De 24 ani hotia si nesimtirea este LITERA DE LEGE in ce priveste administrarea bunurilor orasului sa nu mai spun de arhitectura...LA PAMAT!!! Putinele cladiri vechi, patrimoniu au fost lasate de izbeliste in MOD VOIT ca apoi sa se gaseasca motive de demolare. Vezi cladirea Teatrului de Papusi ,,Guliver"... In curand va fi ruina...Ne pierdem patrimoniul. Si cate si mai cate. Sa nu mai spun de ,,pestriteala" arhitecturala: Cladire noua cu oglinzi langa cladire veche din anii 1800-1900! Kitch si bataie de joc. Dar asa cum multi imi vor da dreptate: NOI I-AM ALES, cu manutele noastre! ...Sau cel putin ,,altii" daca nu noi!!!