Raportează comentariu

Bani cheltuiti aiurea, nervi pe soveri, masini stricate si pentru ce ? Oare multi au murit trecand strada pe acolo ? Daca se gandeau cu adevarat la pietoni atunci trebuia sa se uite 10 min pe google si sa caute cateva treceri de pietoni in America, Canada, Anglia si apoi sa se apuce de treaba. In tarile mentionate vezi intentia pietonului de-a traversa de la 100 de m departare. Semnele de avertizare ca urmeaza o trecere de pietoni pe faleza sau mai in tot orasul lipsesc cu desavarsire iar semnul de trecere de pietoni este tot ca pe vremea bolsevicilor.
Ia ingustati strada si la trecere de pietoni sa fie doar 2 benzi ca pe banda 1 si asa nu se circula din cauza masinilor parcate care mai si mascheaza pietonii. At trebui cel putin un 25 m inainte de trecere construita o inaltare a soselii ca sa nu se mai poata circula sau parca masini pe banda 1 pentru ca pietonii sa poata fi cazuti iluminarea trecerii trebuie facuta pe ambele sensuri de la surse diferite. Cu aceeasi bani se putea face treaba de 100 de ori mai buna si pietonul ar fi avut o mai mare siguranta si nici soferii nu si-ar mai fi stricat masinile comducand prin vai si dealuri.
Faptul ca cei de la Ecosal nu au minte e bine stiut insa nici cei de la Viata libera ? unde s-or fi dus oamenii cu minte ?
ca nici la Bucuresti nu sunt