Raportează comentariu

Unii zic sa fie trasee separate.
Sistemul de transport public persoane sa nu aiba aceleasi trasee cele ale operatorilor privati.
Altii sunt de parere ca:
a) pretul biletelor la operatorul public (autobuze) sa fie mai mic decat cel al operatorilor privati
b) pretul biletelor la operatorii privati sa fie mai mari decat cel al operatorului public.
Nu.
Credem ca economia de piata trebuie sa fie lasata sa functioneze. Cum?
1) Sa ramana pe aceleasi trasee si autobuzele si maxi-taxi cu ceva mici "bonusuri".
2) Pretul biletelor sa ramana acelasi
3) "Hingherii" sa verifice eliberarea biletelor nu numai operatorul public. Sa verifice si operatorii privati - maxi-taxi.
De ce aceste 3 puncte? Pai din urmatoarele considerente:
- pretul biletelor sa fie la fel la maxi-taxi versus autobuze si musai ramanerea autobuzelor in circuitul transortului in comun, fapt care va asigura "temperarea" cresterii pretului unui bilet la operatorii privati - asa cum CEC asigura o frana eficienta pentru ca bancile private sa urce cu dobanzile forever.
- maxi-taxi vor fi considerate curse rapide fata de autobuze, iar traseele de maxi-taxi sa aiba mici "ocolisuri" in locuri unde nu pot intra autobuzele, de unde pot luat calatori ca sa-si recupereze "abatere" de la traseul autobuzelor - astfel ca toata lumea este multumita.