Raportează comentariu

Quattro Design SRL Bucuresti? Ah da, este firma ce a mancat banuti publici la Galati de vreo 3 ani incoace...Mda, am inteles. Domnilor, lasand gluma la o parte, faptul ca se incearca descongestionarea arterelor rutier este un lucru bun, atata vreme cat nu se aduce atingere intereselor comunitatii locale. Tiglinele 1 si 2 s-au lovit mereu de cateva probleme importante:
1. lipsa transportului in comun, situatie rezolvata in ceea ce priveste Tiglina 1 str. Regimentul 11 Siret, respectiv Saturn (traseul meteoritului 16) si o portiune din Crizantemelor, intre Nae Leonard si Cosbuc (maxi taxi); celelalte artere rutiere nu au mijloacele de transport necesare.
2. lipsa unitatilor medicale de prima urgenta si a medicinei de familie (ramanand doar 2 centre de medicina de familie, un centru medical multifunctional si o clinica stomatologica.
3. paraginarea fostelor centre comerciale de cartier si absenta spatiilor de alimentatie publica (Francezi, Ultimul Leu, Tiglina 1, Doja)
4. Tasarile blocurilor fara subsol tehnic.
5. Aglomerarea Falezei Superioare a Dunarii cu constructii megalitice ce conduce la surparea constanta a taluzului cuprins intre Faleza Superioara si Faleza inferioara.
6. Defrisari abuzive in numele reimprospatarii fondului arboricol al zonei.
7. Constructia de garaje, adevarate fortarete cu parter si subsol si aciuarea cainilor fara stapani pe langa acestea, ceea ce pune in pericol siguranta trecatorilor prin zonele cu baterii de garaje.
8. Lipsa Parcarilor supraetajate din cartiere si parcarea abuziva a autoturismelor pe spatiile verzi (vezi Tiglina 2 in special).
9. lipsa rutelor alternative celor existente pentru a se evita blocaje sau ambuteiaje pe arterele principale (Tiglina 2 intre Orange si Calorgal, Tiglina 1 intre Francezi si Saturn).
10. lipsa unor strategii de dezvoltare zonale, pentru realizarea urbanizarii estetice si eficiente a celor doua cartiere de locuit.
11. prezenta cladirilor aflate la stadiul de schelet de constructie ce fac obiectul la fel de fel de procese civile, pentru care se poate emite un HCL pentru fortarea finalizarii constructiei sau pentru demolarea acesteia.