Raportează comentariu

In loc de tramvaie eu as miza mai mult pe troleibuze asta si din cauza ca tramvaiul prin terasamentul de rulare distruge mai repede strada decat o face un autobuz sau troleibuz. Asta nu o spun eu, la concluzia asta au ajuns mai multe orase din lume, numai spun orasele din America care au preferat sa-si creeze o retea de metro subterana si suspendata decat sa aiba tramvaie (si chiar le dau dreptate, bine, ca au avut si loc pentru asta). Si ar mai fi de mentionat aici cateva orase europene, iar acolo unde s-a mai pastrat tramvaiul traditional ori s-a creeat culoare de rulare, cum e pe Bd. Traian Vuia din Galati sau s-au gasit niste metode mai eficiente de a creea un terasament mult mai fiabil.
Deci, din considerentele spuse anterior eu as extinde reteaua de troleibuze din orasul Galati. Un prim pas ar fi transformarea traseelor 26 si 34 de autobuz in troleibuz (deja o partea din retea exista, nu ar fi costuri mari). Pacat ca orasul Brasov a renuntat acum vreo 20 de ani la troleibuze in masa si acum am inteles ca se regreta lucrul asta. E bine ca noi si Vaslui-ul sa le aratam contrariul si se pare ca trendul asta a inceput sa fie importat si de ale orase din tara ceea ce e un lucru bun.
Tramvaie as pastra doar ceea ce este in prezent desi pe viitor ar fi mult mai util sa se dezvolte o retea de metrou Galati-Braila pentru ca sunt braileni care lucreaza in Galati si viceversa iar un transport rapid cu metroul, nu cu trenul ca nu ne ajuta in configuratia actuala a cfr, ar fi util pentru viitoarea "metropola Galati-Braila". Am vazut chiar niste propuneri de retea de metrou Galati-Braila aici (super):
http://www.tehnium-azi.ro/topic/5176-metrou-galati-braila/