Raportează comentariu

Hibrid, hibrid, dar întreținea, mai complexă, parte mecanică a motorului cu ardere internă și parte electrică, prin motorul electric, bașca automatica de comandă electrică de încărcare acumulatori pentru motorul electric la decelerare. Apoi, marea economie este pe partea motorului electric, care intră numai în relanti și plecare de pe loc, în rest, funcționează numai motorul cu ardere internă., regim boost, după fabricant. Preț destul de ridicat, autobuz complex pentru întreținere tehnică, acest hibrid. Mai ieftin pare să fie Solaris, autobuz totalmente electric,deci fără complexitate tehnologică, mai ieftin, 300 000 euro, dacă se cumpără cel puțin 30 de bucăți, autobuz deja funcțional prin orașele din Ardeal, Clujul deja având Solaris-electric, întreținere simplă, preț pe bucată, 350 000 euro, totalmente electric.
Pare că afacerea primăriei cu 70 mijloace de transport, 50 autobuze hibride , plus 20 autobuze mici, este mai scump la prețul de 41,7 milioane euro, împărțind valoare totală pe număr de autobuze, mici și mari, adică 70 de autobuze, iese pe bucată=595 714 euro/bucată. Deci, afacere proastă !!!