Raportează comentariu

Ca sa va raspund tuturor.... Ca nu degeaba am licenta pe dezvoltarea transportului public din Galati

REITEREZ FAPTUL CA SCOATEREA TRAMVAIELOR SI LASAREA ACTUALEI RETELE, ESTE O MARE PROSTIE! AZI, DACA SE STRICA UN TRAMVAI SAU LINIA IN PIATA ENERGIEI, ADIO TRAMVAIE, SE BLOCHEAZA TOATA RETEAUA! Au scos tramvaiele de pe Saligny si Tecuci iar acum avem o panarama de retea, care chiar daca este supusa refacerii totale, in caz de defectiuni sau avarii, trebuie sa fie inlocuite toate tramvaiele. Unde mai pui ca in Piata Vlaicu, Piata Smaranda Braescu si la Liceul Auto, sunt montate macazuri electrice, foarte scumpe! Iar astia si-au batut joc de ele......

1. ROCAR Bucuresti si ROMAN Brasov nu mai exista..... le-au distrus jigodiile

2. Este in continuare licitatia pe SICAP/SEAP pentru jegurile de minibuze de 5.5-6m..... risipa de bani publici. Ele exista la Braila si sunt niste jeguri nenorocite.

3. In lume exista autobuze de mica, medie, mare si foarte mare capacitate, adica de 6m, 8-9m, 12m si 18-24 de metri. La Galati sunt preferate cele de 12m, exact cat au cam toate, inclusiv troleibuzele noi, desi avem nevoie ca de aer si de troleibuze si autobuze de 18m pentru traseele 102 sau 18.....

4. Pe langa cele 40 de autobuze diesel, mai sunt si hibridele care vor veni (sa speram)..... Avem nevoie de astea diesel sa fie aduse pana in toamna, cel tarziu 1 decembrie 2019...... Ca e naspa daca mai ramanem cu actualul parc si in iarna asta.

5. Faptul ca transurb a platit pentru monitorizarea articolelor din presa, este o prostie incomensurabila! Administrarea transurb, dupa cum stiti, este la ALDE nu la PSD.... Genica a fost directoare de la ALDE! Acum avem tot ALDE....

6. Pentru Galatean = omule, a adus durbaca (cel mai prost primar de dupa revolutie) in 1999 acele isuzu si prestij pentru a face curse la 2 minute pe 102.... iar vrei sa iasa circul de atunci? Autobuzele de 12m si cele de 9m sunt foarte bune! Sa aduca de 12m pentru traseele normale, 18m cateva troleibuze pentru 102 la ore de varf, 18m cateva autobuze pentru 11/18 la ore de varf si de 8-9m pentru traseele 28 si 24!

7. Pentru Cristi = BRAVO! CUNOSTI AUTOBUZELE ROCAR! Felicitari! Ai zis bine pe scurt. In Galati mai exista un singur ROCAR, folosit la interventii. Sa stiti ca autobuzele fabricate de ROCAR, aveau 25 de ani garantie! Azi au cate 2-5 ani...

8. Pentru Terente = Nu ai garantia in ziua de azi, ca daca faci un sistem de transport 100% electric, nu vei avea avarii. Am vazut in Luxemburg o solutie interesanta la autobuzele electrice, cu statii de incarcare in capete. Mergea autobuzul 9 din gara lor centrala spre celalalt capat si statea la incarcat in ambele capete. Vezi niste fotografii din Luxemburg. Sa vezi ca au si tramvaie cu baterii, inaugurate in 2017. Cel mai bun sistem este cel mixt, in care ai tramvaie, trolee, autobuze electrice si autobuze diesel pe post de rezerva si prin locuri in care nu-si au rost autobuzele celelalte. Eu as fi facut 60% din sistemul de transport galatean pe tramvaie, 30% pe troleibuze si autobuze hibrid-electrice, 10% pe autobuze si alte 20% de rezerva.

9. Vor fi aduse, conform celor din primarie, 40 de diesel, 50 de electrice-hibrid si 20 de minibuze, la care se adauga 18 tramvaie si alte 20 de troleibuze.... inseamna 138 de unitati noi de transport, la care se adauga cele 17 troleibuze noi. Celelalte 10 troleibuze MAZ merg donate in Chisinau, colantate cu Marea Unire, Centenar etc. Astealalte 25 de mazuri ramase, (ca sa intelegeti, MAZ sunt cele albe, din Belarus, aduse de Nicolae in 2008) pot fi puse pe conventiile pentru SIDEX si Santierul Naval. Cele 40 de autobuze englezesti (alea in doua usi, vernil-crem), merg puse fie pe conventii si ele, fie donate prin Cernauti/Chisinau..... Restul pot fi donate sau vandute prin Africa......