Raportează comentariu

In toata lumea exista numiri pe baze politice. Doar ca, la noi, s-a ajuns la paroxism. An de an, mai ales dupa '89, s-au efectuat in MAJORITATE. De ce nu ne spune PDL-ul ca a hiper-perfectionat tehnica?

In ceea ce priveste parerile despre asocierea BR-GL-TL, sa nu uitam ca:
1/ Dupa primul razboi mondial, o data cu folosirea intensiva a aeroplanelor, s-au detereminat in Romania zonele ideale pentru amplasarea unor aeroporturi. Evident, nu politic. Conditia de baza: MINIM 80% zile pe an DIRECTIE CONSTANTA A VANTURILOR. Zile de ceata: sub 20/an; Banda de 25km in jurul Dunarii, a Marii Negre, a cursurilor inferioare a principalelor rauri. La noi, Siretul si Prutul pe ultimii 60km.
=> Imposibil tehnic la noi. Rezolvarea sub presiuni politice = dublarea pretului echipamentelor speciale necesare. Adica neeconomic;
2/ Tunelul poate fi sustinut daca se va inspecta MARELE TUNEL EXISTENT DEJA SUB DUNARE. Mai exista oameni care stiu despre ce anume este vorba. Avem "hrube" in zona Bisericii Maica Precista si la poalele muntilor Macin vis-a-vis de Biserica.

3/ BraiGal reprezinta, PENTRU MII de galateni, intrarea in distrugere si somaj a mii de familii intru bunastarea familiei Angelo Miculescu&Nastase (socru si ginere) + marele agricultor din Balta Brailei (omul de curte al Fam. Miculescu&Nastase) incepand cu Abatorul Sendreni. Nu stiu cum s-a musamalizat problema deseurilor de tutun din strainatate depuse in Balta.