Raportează comentariu

Ati inebunit lumea cu cele limitatoare! Ma faceti sa cred ca cei din primarie au ceva interese in a impanzi orasul cu limitatoare (apropo:@eu IP 5.13.137.5: si daca erau limitatoare, ala beat nu mai intra in statia de tramvai ?)
Da, sunt o sumedenie de soferi inconstienti, dar pietonii care se arunca in traversare fara niciun fel de asigurare (sau mai rau, se uita, vede masina la 5 m de trecere si tot se angajeaza, eventual cu telefonul la ureche) sunt constienti?
cate accidente ar fi evitate daca pietonii respectivi s-ar fi asigurat inainte de angajare in traversare pret de macar doar 2 secunde?
cate accidente ar fi evitate daca politia nu ar mai permite stationarea masinilor (masini care obtureaza vederea soferilor) in zona trecerilor de pietoni?
cate accidente ar fi evitate daca Primaria -in loc de limitatoare- ar monta semafoare ?
cate accidente ar fi evitate daca unele treceril nu ar fi amplasate aiurea sau ar fi amplasate unde ar fi cu adevarat nevoie de ele? de ex, la iesire din sensul giratoriu din IC Frimu inspre Doja sunt doua treceri amplasate la 20 m una de alta apoi o lunga pauza; pe Cosbuc, vis-a-vis de cimitir, la cam 125 m de trecerea de la semaforul cu Basarabiei e o alta trecere ce incepe din alveola statiei de autobuz; pe Dogarieii in dreptul unui semn nu este zebra si 20 m mai incolo este o zebra fara semn, pe Prelungirea Saturncolt cu Otelarilor, desi la 100 m exista deja o trecere, s-a mai infiintat una ce da in spatiul verde (oricum aceasta intersectie, tininand cont de trafic si de o mutitudine de statii, in lipsa unei semaforizari e o catastrofa), etc.
Ca idee generala, subsciu la cele zise de CLI in sensul ca, la fel ca-n restul tarilor civilizate, trecerile sa fie amplasate preponderent la colturile intersectiilor si sa fie semaforizate. Cat despre trecerile care nu-s amplasate la intersectii, sa fie si ele semaforizate cu comanda de la pietoni. N-am prea auzit de pietoni accidentati in timp ce traversau regulamentar pe treceri semaforizate, in schimb de pietoni accidentati pe treceri nesemaforizate da.
P.S. decat sa zic de pasaje subterane in Galati (de ex Brailei cu Cosbuc sau Spitalul Judetean), care ar fi cea mai moderna solutie, mai bine vorbesc de OZN-uri.