O sticlă de apă plată s-a scumpit de la raft până la casă

O sticlă de apă plată s-a scumpit de la raft până la casă
În stânga, preţul de pe bon, iar în dreapta, cel de la raft
Evaluaţi acest articol
(28 voturi)

Se pare că luna decembrie, în general, şi Crăciunul, în special, nu au exclusivitate pentru miracole. Un alt soi de miracol s-a produs acum câteva zile, la început de noiembrie, în Galaţi, la Carrefour Market "Potcoava de Aur". O apă plată Bucovina nu s-a preschimbat în vin, cum poate ne-am fi aşteptat cu toţii, dar şi-a schimbat preţul, într-un mod magic de-a dreptul, în numai câţiva metri, de la raft şi până la casa de marcat. Evident, preţul final a fost mai mare.

"Subsemnatul Cristian B., domiciliat în Galaţi, vă aduc la cunoştinţă faptul că, în data de 3 noiembrie 2018, intrând în supermarketul Carrefour Potcoava de Aur, am sesizat că există diferenţe de preţ la produse, între ceea ce este trecut la raft şi ceea ce apare pe bonul de casă. Concret, la apa plată de cinci litri Bucovina există la raft preţul de 5,60 lei, iar la casă, 6,09 lei. În condiţiile în care am cumpărat produsul făcând o comparaţie de preţ cu alte produse similare, am cerut să discut cu şeful de magazin, care a venit, a constatat diferenţa de preţ şi, fără explicaţie, a scos toate etichetele de la raft" - aşa sună sesizarea pe care ne-a lăsat-o la redacţie gălăţeanul în cauză.

Nu este nici primul, nici ultimul astfel de caz care se înregistrează în super şi hipermarketurile din România, oricare ar fi acestea. Iar diferenţele de preţ, aproape fără excepţie în plus, ar putea fi justificate prin prisma volumului uriaş de mărfuri, însă doar până la un punct. După acest punct, totul ţine de respectul şi buna-credinţă pe care magazinul respectiv le are faţă de clienţii săi. Iar reacţia pe care Cristian B. spune că a avut-o şeful de magazin de la Potcoava, aceea de a scoate preţurile de la raft fără nicio scuză, fără nicio explicaţie, fără nimic, nu este deloc ok în acest context.

Am încercat să obţinem un punct de vedere oficial din partea Carrefour referitor la situaţia semnalată. Solicitarea trimisă de "Viaţa liberă", marţea trecută, pe adresa de e-mail a PR-ului Carrefour pentru relaţii cu mass-media nu a primit răspuns nici până astăzi. Două zile mai târziu, adică joi şi tot săptămâna trecută, convorbirea telefonică purtată cu unul dintre reprezentanţii Departamentului Marketing s-a soldat cu promisiunea că vom primi un răspuns oficial a doua zi. Au trecut de atunci cinci zile şi răspunsul Carrefour tot nu a venit. Dacă şi când va veni, îl vom publica.

Citit 7224 ori Ultima modificare Luni, 19 Noiembrie 2018 12:13

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.