Primim de la cititori: ”Nu se mai poate trece cu BACUL ca în 1900” (VIDEO)

Primim de la cititori: ”Nu se mai poate trece cu BACUL ca în 1900” (VIDEO)
Evaluaţi acest articol
(1125 voturi)

Am primit această fotografie de la unul din cititorii „Vieţii libere”, însoţită de următorul mesaj: „Bună ziua! Faceţi un articol vă rog despre condiţiile în care se trece cu bacul. Nu se mai poate trece ca în 1900, se stă prea mult la cozi. Prea multă ignoranţă.”. Fotografia este, într-adevăr, de la trecerea peste Dunăre, însă de pe malul celălalt.

Ca o completare la problema semnalată, consemnăm aici doar două dintre comentariile postate, tot de cititorii noştri, la articolul „În august, bacurile circulă şi noaptea, cu tarif de zi”, publicat pe 8 august. Primul, semnat „Marius Ionaşcu”, sună aşa „Dar ia să fi fost pod peste Dunăre între Galaţi şi Brăila!!! Treceai frumos la orice oră din zi şi din noapte cu preţuri mai mici decât cu bacul şi fără să aştepţi jumătate de oră sau o oră!!! Unde este podul, domnilor politicieni gălăţeni şi brăileni??? Credeţi că pe noi ne interesează dacă tu, acela politicianul care nu ai făcut nimic, eşti de la PSD, PNL, brăilean sau gălăţean??? Huo, leneşilor!!!”

Cel de-al doilea comentariu, postat de „D.”, arată astfel: „[…]Nu vom avea parte de nimic mai bun decât vechea barcă cu vâsle, bacul, pentru a traversa Dunărea… Nu degeaba se scria în «Viaţa liberă» că ăştia cu afacerea cu bacul făceau un profit de milioane de euro chiar şi pe timp de criză. Înţelegeţi acum de ce se împotrivesc ăştia construcţiei subtraversării Dunării la Galaţi? Iată ce construiesc alţii, iar noi rămânem la stadiul învechit de a traversa fluviu cu bacul. […]Nu vom avea nicio o şosea rapidă de traversare a Dunării, fiindcă ăştia vor să depindem în continuare de ei şi de bacul lor învechit. Să stai să aştepţi ca, în secolul 21, să traversezi fluviul cu bacul e de râsul curcilor.”

Despre traversarea Dunării cu bacul şi aglomeraţiile care se produc din când în când acolo, „Viaţa liberă” a mai scris de multe ori. Iată doar un exemplu care, întâmplător, coincide cu cel evocat în ultimul comentariu citat. Fraza provine dintr-un articol publicat de „Viaţa liberă” fix cu trei ani în urmă şi în care erau prezentate şi legăturile strânse dintre Grupul Navrom şi lumea politică: „Cu doar trei feriboturi, Navrom Bac a obţinut, în 2012 (an de criză - n.red.), un profit de şapte ori mai mare decât toată flota de 440 de nave a CNFR Navrom”.

(VLG) La coadă se stă și pe malul nostru, coadă care mai crează și ambuteiaje. Iată câteva imagini video:

 

Într-adevăr, construcţia unei traversări a Dunării, fie ea pe deasupra, fie pe dedesubt, este una dintre cele mai mari doleanţe ale gălăţenilor. Păcat că această problemă nu s-a pus, de cele mai multe ori, decât electoral!

Citit 12097 ori Ultima modificare Luni, 09 Ianuarie 2023 21:44

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.