Raportează comentariu

Ar fi timpul, cu ocazia acestei reabilitari de fir de contact, sa se ia in calcul si o posibila extindere a retelei (adica deschiderea de trasee noi - spre ex., transformarea in troleu a actualelor trasee de autobuz 34 si 26). Astea sunt doua trasee de autobuz care ar merita sa fie inlocuite de trolebuze, pentru a mai elimina poluarea in special pe bd. George Cosbuc si cartierele unde se circula destul de intens si pe unde trec aceste trasee actualmente de autobuz.
Pe de alta parte, daca tot s-a scos tramvaiul care duce la gara de ce nu se ia in calcul creerea unor trasee de trolebuz care sa ajunga la gara. Mentionam mai sus traseul 26. Transformarea acestuia in troleu nu e costisitoare deoarece o mare parte din reteaua de linie de contact de troleu exista, mai trebuie prelungita de la autobaza din apropierea barierei Traian in micro 13 si de facut legatura intre intersectia str. Garii cu Domneasca si Gara. Nici in cazul traseului 34 lucrurile nu sunt complicate, important e sa se vrea daca tot ne imprumutam la BERD.