Raportează comentariu

Anonim, concedierea ar trebui sa fie pentru managerul societatii care nu face fata. Sa ai monopolul pe transportul in oras si tu sa fi in pierdere. E clar o greseala de management datorata mai multor factori:
- functionarea neconforma a automatelor de bilete
- desfiintarea unor trasee importante din oras, lucru care a dus la aglomerarea celorlalte trasee
- frecventa rara si haotica a autobuzelor, lucru care duce din nou la autobuze aglomerate. Nu verifica nimeni daca programul e respectat, nu e optimizat nimic.
- tupeul de a confrunta primaria si a cere banii pe calatoriile efectuate de cetatenii seniori ai orasului
- controlul slab al validarii biletelor. Poti sa mergi linistit fara bilet in tot orasul, nu te controleaza nimeni. Aici ar trebui incheiat un parteneriat cu politia locala pentru a se putea legitima legal calatorii care circula fraudulos. Dupa cum ziceau si statisticile dintr-un articol mai vechi, aici e cea mai mare problema.
- supraaglomerarea programului soferilor .
- multe altele .

Daca societatea ar fi pe profit, indexarea si plata salariilor la timp nu ar fi o problema. Nu au cerut mariri suplimentare ci doar lucruri prevazute in contract. Asa ca ce vina au soferii?

Deci anonim, uite ca eu, ca galatean, nu sunt de acord cu tine. Chiar ii felicit ca sunt uniti si nu a iesit nimeni pe traseu pentru ca lumea sa isi dea seama cat de important e rolul lor pentru orasul nostru.