Raportează comentariu

Tot postacul Niles pentru anonim:
Legat de primul punct nu ma pricep cine ar trebui sa se ocupe de repararea automatelor. Posibil sa ai dreptate.
Sa spui ca circulatia haotica e doar din cauza soferilor mi se pare nesimtire. Soferii la randul lor ar trebui sa aibe un dispecer, controlori de trafic pentru a verifica cand pleaca/ajung la capetele traseelor. Legat de respectarea CCM, in momentul in care o parte a contractului (Transurb) nu isi respecta partea, cam asta e solutia.
Legat de controlori, ai fost vreodata martor la vreun control al biletelor? Sa vezi cum toata lumea fara bilet e nevinovata, acum composta, etc. Banuiesc ca psihic, majoritatea controlorilor sunt distrusi de la astfel de certuri. Ei isi fac doar datoria. Doar ca din punct de vedere legal si al sigurantei lor, prezenta unei autoritati a statului ar ajuta mult mai mult.

Si cand ma refeream la problemele de management, respectiv managerul, acesta trebuie sa rezolve si problemele expuse de tine. Pentru ca de aceea e cel mai bine platit angajat. Au fost luate masuri?
In afara de desfiintarea traseelor si micsorarea frecventei de circulatie a autobuzelor?
Raspuns: Nu.
Te-as invita sa ii faci tu o evaluare managerului Transurb si apoi sa tragi concluzii. Sunt sigur ca ar fi o evaluare excelenta si doar angajatii sunt vinovati. Pentru ca despre el, nu ai zis nimic in comentariul tau. Vinovati sunt soferii care lucreaza peste program, se cearta cu toti nebunii din autobuze care nu poarta masca, le vandalizeaza... si culmea mai vor si salariul pe care il merita si e negociat.