Raportează comentariu

Nu ma pot opri din ras,

Toti viseaza cai verzi pe pereti. Aeroport, da doar ca cineva sa mulga niste bani in timpul proiectului, studii, firme ce trebuie sa castige anumite licitatii etc ..

Acum sa analizam serios, ca sa faci o investitie de asemenea natura, trebuie sa ai trafic pe acel aeroport , ca sa ai trafic trebuie sa negociezi din timp cu anumite companii aeriene care sa creeze curse din acest aeroport spre alte destinatii, mai mult aceste curse trebuie sa fie in concordanta cu altele de pe areroporturile de destinatie.

Credeti dumneavoastra ca multi romani isi vor permite sa plateasca pe o cursa Galati - Bucuresti minim 300lei in conditiile in care multi se limiteaza la tren si maxi-taxi ce au un cost cuprins intre 60-100 lei.
Rudele de afara abia trimit timir ce si mai nimic acasa si mai mult prefera sa vina la bucuresti din tarile unde muncesc cu curse de tip low cost unde biletul nu depaseste 120 Eur dus intors. Cine va plati pe o cursa GL-Buc sau Buc-GL minim 300lei? Deci asta cu pasageri fiind rudele celor din strainatate cade si pentru ca acestia vin de doua ori pe an acasa .

Transport marfa, sa fim seriosi. Costa mult mai mult sa trimiti o marfa intern pe avion decat sa o urci intr-un tir si intr-o zona in care industria e in cadere libera nu prea vad cine va dori sa transporte un produs cu avionul ca mai apoi sa ii creasca pretul si asta in conditiile in care populatia si mediul de afaceri nu dispun de resurse .

Poate mai bine ai nostri alesi locali ar face bine sa se gandeasca cum pot face o legatura rutiera buna spre Bucuresti si Constanta .. AUTOSTRADA, evident cu ajutorul guvernului.
-