Raportează comentariu

Ca orice proiect de anvergură desfășurat în zone aglomerate, în inima orașului cazul nostru, documentația cuprinde și masuri de protecție a oamenilor asumate de către constructor. În domeniul mediului dar și protecției fizice. La capitolul mediu respiram cu toții balamucul acesta. Praf, nori de praf, nu se uda calea de rulare, șanțuri, gropi, pamant răscolit de utilaje, mașini, și vânt. Străzile adiacente sunt pline de praf. Clădirile, magazinele, totul în jur este sufocat. Acum câteva zile muncitorii tăiau cu un flex un tub din beton. Îl ajustau. Dimensiunile tubului erau apreciabile. Rezultatul? Se tăia pe uscat, și norii de praf învăluia lumea care traversa strada. Protecția fizica a oamenilor? Zona trecerilor de pietoni, un haos general. Zona IREG era ca la război, care pe care, mașini și pietoni debusolati claie grămadă pe movila lor de pământ care ar fi trebuit să țină loc de pasarela zic și eu. Da, un bătrân poate fi debusolat în multitudinea de automobile, autobuze, camioane, excavatoare, zgomote de utilaje care sparg asfalt, betoane, flexuri etc și când delimitezi zona de șantier cu garduri de coteț din plasă ruginita și semne de circulație tavalite, îndoite. Sunt oameni care au mai văzut și șantiere prin alte locuri in alte tari. Dar totul se rezumă la respect. Și când totul se face ca la stână.... Cu hăis și huo...