Raportează comentariu

Parerea mea este ca scrieti degeaba.Doar ca un semnal de alarma pentru cei ce adminisreaza orasul.Spun asta pentru ca in campania electorala a alegerilor locale, nu am vazut niciun candidat care sa abordeze tema parcarilor in Galati.Si idei ar fi.De exemplu, pe terenul de la intersectia drumurilor in zona Barbosi, la iesire din Galati, aproape de banda transportatoare de minereu a combinatului, teren pe care s-ar putea construi garaj pe unul sau doua etaje.Acolo ar putea fi garate masini a unor oameni care le folosec rar, si chiar folosite zilnic pentru cetatenii acre locuiesc in zona Micro 19, 20, 21...Pentru celelalte zone se poate gasi teren suficient pentru asemenea garaje, numai vointa sa fie si idei profesioniste de a intocmi proiecte de finantare externa.Problema cea mai dificiala ar fi ca oamenii nu se pot dezbara de moftul de a avea masina sub fereastra, si, desigur, multi vor vocifera la asemenea propuneri.Aici trebuie sa intervina Primaria, Consliul Local, cu hotarari pentru reglementarea acestor probleme.

Problema parcarilor in orasul Galati ar trebui sa fie pe agenda zilnica a administratiei locale.Printre alte probleme care au fost lasate de izbeliste de fostii primari, la fel de importante pentru Galati.

Galatiul, galatenii nu ar duce lipsa de idei in rezolvarea unor probleme urbanistice.Problema fluidizarii traficului auto trebuia de mult rezolvata, nu cu biciclete pe faleza inferioara cum a facut Ciumacenco.Ce ar spune concitadinii nostri daca intro dimineata ar gasi toate semafoarele pe verde din strada Garii pana la spitalul Judetean, sau pe Bulevardul G.Cosbuc,de la Spitalul de boli infectioase, pana la intersectia de la Palatul de Justitie?Cum se circula acum, astazi, este anevoios, avand in vedere fluctuatia mare de autovehicole din oras, in special la ore de varf.Trebuie facut ceva.

Daca la intersectia B-dul G.Cosbuc-Str.Braielei, de la Palatul de Justitie, s-ar face o traversare subterana, in patru sensuri sub forma de X, preluind traficul pietonal de pe cele patru terminale de trotuare si strazi, sigur nu ar mai cazul ca la o intersectie asa de mare sa se piarda timp cu acordare de prioritate a pietonilor, iar semafoarele ar functiona in regim de fluidizare silentioasa, autoamtizate cu instalatii performante exstente in marele metropole.

Idei sunt multe, orasul nostru trebuie sa intre in linie dreapta pe linia modernizarii urbanistice.Nu numai pe linia fluidizarii circulatiei auto, dar si pe cea arhitecturala, peisagistica, de agrement, etc..Galatiul este situat intro pozitie geografica de invidiat pentru alte orase:port la Dunare.Numai asta spune mult.Este adevarat pentru aceste proiecte de mare anvergura este nevoie de multi bani, foarte multi bani.Dar, intreb: s-a facut vreun proiect raportat la aceste modernizari:atragerea de investitori fie straini sau autohtoni?!

Eu, ca cetatean al acestui oras mai sper ca actuala administratie, oameni de afaceri galateni, vor gasi forta necesara pentru a demara activitati care sa aduca orasul Galati la nivelul de modernizare a ceea ce se vrea a fi: oras Dunarean in care vizitatorii straini sa paseasca cu incredere in Portul Galati, sa se simta bine, iar la plecare, Galatiul, SA LE RAMANA CA AMINTIRE VIE, FRUMOASA.

Poate ca randurile de mai sus, departe de a fi vise desarte, le vor citi si cei oranduiti acum sa conduca destinele acestui mare oras.