Dispariţia unui prefect năstruşnic şi apariţia panourilor electorale

Dispariţia unui prefect năstruşnic şi apariţia panourilor electorale
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Bilă Albă – Prefectului Cătălin Emanoil Bocăneanu şi subprefectului Gabriel Panaitescu, pentru economia de cuvinte pompoase şi promisiuni şi pentru intenţia de a face mai multă treabă decât discuţii. Trecând peste prezumţia de bună intenţie pe care le-o acordam oricum, cei doi noi reprezentanţi ai Guvernului în teritoriu vor putea cu greu să dezamăgească mai mult decât predecesorii lor.

Deşi plini de bune intenţii, la modul declarativ, foştii prefect Paul Florea şi subprefect Ovidiu Tudorache nu au convins deloc în cele aproape zece luni de zile, cât au lucrat la Prefectură. În locul unor rezultate concrete, Paul Florea s-a făcut remarcat mai degrabă numai prin enunţul diverselor proiecte futuriste, precum Penitenciarul privat, prin declaraţii care frizează absurdul, precum invitaţia protestatarilor de a-şi striga nemulţumirile în şoaptă, pentru a nu deranja, sau prin acţiuni publice insolite (ca sărbătorirea Zilei Naţionale, prin plimbarea, prin judeţ, a şefilor de instituţii publice, cu tot cu fanfara!).

Subprefectul Ovidiu Tudorache a rămas în memoria colectivă ca cel care a mâncat, demonstrativ, castraveţi într-o conferinţă de presă – ca un gest de susţinere a producţiei locale de legume – dar şi ca cel care a luat mai multe decizii privind activitatea societăţilor de interes local, măsuri fără putere de aplicare, având în vedere că ele au fost decise în cadrul unui Consiliu Consultativ.        

Bilă Neagră - Primăriei municipiului Galaţi care evită să răspundă clar la o întrebare extrem de simplă: când a autorizat, dacă a autorizat, panourile publicitare, transformate peste noapte în panouri electorale de pe strada Brăilei, şi, în general, toate panourile care apar pe nepusă masă, pe spaţiile verzi din oraş.  În lipsa unor puncte de vedere lămuritoare, nu este de mirare că orice persoană îşi poate pune un panou publicitar sau electoral, exact acolo unde îi trăsneşte capul să o facă; câtă vreme majoritatea panourilor publicitare se află în eternul proces de avizare, de ce nu s-ar mai pune încă vreo sută?

 

Citit 12804 ori Ultima modificare Luni, 14 Mai 2012 17:11

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.