Nu mai puţin de 28.000 de lei fără TVA, adică peste 5.600 de euro, este gata să plătească Primăria Galaţi pentru servicii și materiale de promovare necesare campaniei privind drepturile și obligațiile deținătorilor de animale de companie. Achiziţia directă se află în etapa de „deliberare”, ofertantul dorit de Primărie fiind societatea Galleria Creative Shop.
Concret, municipalitatea pune la cale desfășurarea unei campanii ce vizează creșterea gradului de conștientizare a deținătorilor de animale de companie cu privire la obligațiile ce le revin.
Materialele de promovare dorite înseamnă 2.500 de afișe A2, 250 de afișe A3, 5.000 de pliante A4, dar şi realizarea unui colaj video pentru ecranele din interiorul mijloacelor de transport public în comun.
De asemenea, Primăria ar mai vrea şi „dezvoltarea unei strategii special concepute, care se va desfășura în diferite medii pentru obținerea efectului dorit, cum ar fi creșterea gradului de conștientizare al cetățenilor și implicarea comunității locale pentru respectarea dreptului la un mediu curat”.
Promovarea online înseamnă şi articole publicate pe cel puţin zece platforme ori site-uri, realizarea de machete de campanie pentru două conturi de social media: Facebook și Instagram, dar şi campanie cu minimum zece „microinfluenceri locali”. Suntem curioşi cine vor fi aceştia şi care va fi impactul campaniei.