Când se dă EXAMENUL de atestare pentru ADMINISTRATORII DE ASOCIAŢII

Când se dă EXAMENUL de atestare pentru ADMINISTRATORII DE ASOCIAŢII
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Primăria Galaţi anunţă pe portalul propriu organizarea examenului de atestare a persoanelor fizice care doresc să obţină calitatea de administrator de imobile. Dosarele se pot depune în perioada 15 octombrie – 13 noiembrie 2014 la sediul din strada Fraternităţii nr. 1 a Centrului de Informare a Cetăţeanului, Compartimentul de Relaţii cu Asociaţiile de Proprietari. Proba scrisă va avea loc pe 19 noiembrie, iar cea orală pe 26 noiembrie. Trebuie spus că în acest moment o treime dintre cei care administrează asociaţiile de proprietari nu au atestat.

Citeşte şi: Ce fac ADMINISTRATORII DE ASOCIAŢII cu banii dumneavoastră/ Fapte cu iz PENAL descoperite de Primărie

Citit 1680 ori Ultima modificare Duminică, 12 Octombrie 2014 16:36

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.