La mulţi ani, politicienilor!

La mulţi ani, politicienilor!
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* Vernisaj şi o porţie generoasă de haz de necaz *

Pentru a patra oară consecutiv, Societatea Jurnaliştilor „Dunărea de Jos” sărbătoreşte „1 Aprilie – Ziua Politicianului”, printr-o expoziţie de materiale electorale. Vernisajul va avea loc la ora 12.00, pe platoul din faţa Universităţii „Dunărea de Jos”, expoziţia putând fi vizitată în următoarele zece zile în holul Universităţii.

Expoziţia cuprinde o selecţie a materialelor utilizate în campaniile electorale din perioada 1992/2009, completată de un fotoreportaj pe tema modului în care sunt puse în valoare materialele electorale la campaniile recente.

Deci aveţi garantată o porţie sănătoasă de haz… de necaz. În prima săptămână a lunii aprilie, Societatea Jurnaliştilor va organiza, în colaborare cu Universitatea „Dunărea de Jos”, o dezbatere despre marketingul electoral la care vor participa profesori, studenţi, jurnalişti şi, bineînţeles, politicieni şi coordonatori de campanii electorale.

„Paraziţii” mesajelor electorale

Societatea Jurnaliştilor „Dunărea de Jos” îşi propune ca prin proiectul „1 Aprilie – Ziua Politicianului” să ofere, în mod special politicienilor şi celor interesaţi de marketingul electoral, un instrument de analiză a evoluţiei calităţii materialelor electorale de-a lungul celor 19 scrutinuri naţionale, şase de alegeri generale, şase alegeri locale, două euroalegeri, un scrutin prezidenţial şi patru referendumuri.

„Le oferim alegătorilor prilejul ca, prin această trecere în revistă a campaniilor electorale, să reflecteze asupra promisiunilor făcute de politicieni, pentru a evalua care au fost proiecte politice responsabile şi care au rămas simple promisiuni electorale”.

„Experienţa acumulată în această perioadă permite efectuarea unor evaluări, cu  scopul detectării direcţiilor optime de dezvoltare a acestui domeniu, pentru ca materialele electorale utilizate în campaniile viitoare să devină cât mai directe în transmiterea mesajului electoral de la organizaţiile politice la grupurile ţintă de alegatori, eliminând elementele ˝mincinoase˝ care parazitează mesajul electoral şi care deseori determină şi cheltuirea inutilă de către partidele politice a unor resurse financiare care îşi puteau găsi o altă utilitate în derularea unei campanii electorale”, ne-a declarat preşedintele Societăţii Jurnaliştilor “Dunărea de Jos”, Ticu Ciobotaru.

Citit 660 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.