Responsabilităţi:
- Identifică anunţurile publicate pe Website-urile oficiale (e-licitatie.ro), referitor la contractele de achiziţii publice specifice domeniului societatii;
- Procură documentaţia de atribuire de la autorităţile contractante;
- Analizează şi clarifică condiţiile de participare la procedurile de achiziţii;
- Întocmeşte documentaţia cerută prin caietele de sarcini și fişele de date, completează formularele aferente unei licitaţii, participă la elaborarea ofertelor;
- Verifică documentele de calificare;
- Depune online sau la sediul autorităţii contractante documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achiziţie;
- Elaborează documentaţii de atribuire, formulează răspunsuri la clarificări, întocmeşte dosarul procedurii de achiziţie publică;
- Organizează şi arhivează documentele aferente activităţii desfăşurate.
Cerinţe:
- Studii superioare si experienţă în domeniul achiziţiilor publice;
- Experienţă în planificarea achiziţiilor, în elaborarea documentaţiilor de atribuire;
- Cunoaşterea legislaţiei naţionale aplicabilă în domeniul achiziţiilor publice;
- Abilităţi de utilizare MS Office;
- Cunostinţe foarte bune în utilizarea SEAP;
- Abilităţi organizatorice, ușurință în comunicare şi în rezolvarea situaţiilor problematice;
Constituie avantaj:
- Participarea în proiecte finanţate din fonduri UE, experienţă în managementul proiectelor;
- Certificare în achiziţii publice şi în management de proiect;
- Experienţă în elaborarea documentaţiilor de atribuire pentru contracte de lucrări.
Pentru relatii suplimentare, sunati la 0751024533
(P)