Ce esenţă are succesul unei afaceri cu parfumuri

Ce esenţă are succesul unei afaceri cu parfumuri
Evaluaţi acest articol
(3 voturi)

* Maturitate. Ştiu că nu e prima dată când o scriu, dar transformarea Denisei Tănase din "căprioară" într-o femeie de afaceri cu real succes nu încetează să mă uimească. Îmi aminteam de apariţiile tot mai nefericite, ca să nu spun penibile ale celor două "Bambi"ne, în emisiuni-concurs de nişă. De trecerile de la muzica pop la cântecele de petrecere, de la etno la muzică armânească şi apoi grecească, care trădau cumva disperarea de a rămâne, totuşi, pe scena muzicală. Şi iat-o acum, vorbind cu maturitate şi înţelepciune despre vremelnicia succesului: "Succesul este înşelător. Sunt conştientă că nimic nu este permanent şi că orice realizare vine la pachet cu responsabilitate. Că viaţa e cu bune şi cu rele. Între celebritate şi succes, nu mai stă semnul egal", mărturisea, duminică noaptea, la "40 de întrebări cu Denise Rifai". Interesant a fost să aflu şi care este esenţa succesului Denisei Tănase: consistenţa! Dar pornind de la viziune, mentalitatea potrivită şi munca neobosită: "Nu există să ne pice lucruri din cer. Dacă nu ne ducem în căutarea acelui lucru, nu vine să ne bată la uşă. Este extrem de important să muncim constant, neobosit, fără pauze şi să fim determinaţi. Nu e suficient să munceşti două săptămâni şi să oboseşti. Este un maraton, nu un sprint", spunea tânăra antreprenoare. Cred că e absolut remarcabilă metamorfoza. Dar mai cu seamă puterea de a se reinventa, atingând succesul într-un domeniu nou şi atât de versatil cum este afacerea cu parfumuri!

Citit 1231 ori Ultima modificare Luni, 15 Aprilie 2024 12:51

Mai multe din această categorie:

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.