Reclamaţiile la facturile pentru căldură rămân nerezolvate

Reclamaţiile la facturile pentru căldură rămân nerezolvate
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) a primit de la începutul anului şi până acum 43 de reclamaţii privind repartizările de costuri la căldură. „Reclamanţii se plâng că plătesc prea mult. Până acum am cercetat şi nu am putut demonstra încă cine greşeşte. În unele cazuri, într-adevăr, se vede că acele facturi sunt calculate eronat. De exemplu, nu se poate ca pentru un apartament cu două camere, factura să ajungă la 1000 de lei, în condiţiile în care nici nu era foarte frig afară. S-a întâmplat ca persoanele responsabile să nu facă citirile şi să presupună că nu i-a găsit acasă. De asemenea, s-a mai întâmplat ca unii vecini, administratori sau altcineva să fraudeze aceste costuri. A fost un caz de acest gen care încă se cercetează. E greu de stabilit cine greşeşte şi de aceea încă nu am luat măsuri. Pe de altă parte, acest lucru nici nu este de competenţa noastră. Constatarea corectitudinii şi aplicarea sancţiunilor le fac reprezentanţii administraţiei publice locale, adică Primăria. Însă nu au un serviciu specializat în aşa ceva şi am preluat noi cazurile”, ne-a spus Aurel Panfile, comisar al CJPC.

Citit 4893 ori Ultima modificare Joi, 09 Februarie 2012 19:56

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.