BACURILE, ”scufundate” de podul de la Brăila?

BACURILE, ”scufundate” de podul de la Brăila?

”Viața liberă”
Evaluaţi acest articol
(8 voturi)
15 comentarii

Ministerul Transporturilor a dat publicităţii propunerea de indicatori tehnico-economici ai proiectului podului peste Dunăre, în vederea aprobării de către Guvern. Conform documentului, afacerile unor importante firme de transport pe Dunăre, Navrom Bac din Galaţi şi Romnav din Brăila, vor fi afectate după ce podul va fi realizat, mai multe bacuri vor fi trase la mal, zeci de angajaţi trebuind să fie relocaţi.

Conform documentului, "Navrom Bac SRL are dotările necesare pentru efectuarea trecerilor cu bacul: pontoane de acostare, dane de acostare, platforme de ambarcare/debarcare, două bacuri de câte 300 tone şi un bac de 25 tone".

"Romnav (companie desprinsă în anii ’90 din Navrom) asigură traversarea Dunării cu bacul în zona Brăila - Smârdan. Are dotările necesare pentru efectuarea trecerilor cu bacul a maşinilor mari, camioane de 30 tone marfă, a autoturismelor şi persoanelor: platforme, rampe de ambarcare/debarcare, pontoane cu pasarele grele şi uşoare, două bacuri de câte 300 tone şi două bacuri de 25 tone."

Navrom Bac a obținut în 2016 un profit net de 6,6 milioane lei, la o cifră de afaceri de 14,5 milioane lei, cu 82 de angajaţi.

Romnav a avut o cifră de afaceri de 30,64 milioane lei.

Citit 14615 ori Ultima modificare Duminică, 16 Iulie 2017 17:48

15 comentarii

  • postat de Prodan Carmen Marți, 18 Iulie 2017 00:56 Link la comentariu
    4
    2

    Nu era mai bine sa construiasca un aeroport???

    Raportează
  • postat de Braileni camuflati drept galateni Luni, 17 Iulie 2017 22:55 Link la comentariu
    1
    6

    Si uite asa s-au ales brailenii cu vizitatori galateni si asta periodic, fiindca galatenii vor trebui sa se duca mereu in Braila pentru a traversa in judetul Tulcea. Dar asa este cand nu dai 2 bani pe orasul Galati tu politician galatean votat de galateni. Toti politicienii galateni au stiut sa lupte intotdeauna pentru orasele vecine numai pentru Galati NU.

    Niciodata pentru Galati NU s-a putut si NU s-a vrut. Dar asta este, asta-i mentalitatea galatenilor. Nu au vrut tunel pe sub Dunare fiindca le statea in coaste. Oricum bacurile dispareau indiferent ce s-ar fi construit tunel sau pod. Dar noi galatenii niciodata nu am vrut sa avem nimic bun construit aici in Galati, iar apoi ne miram si faceam tumbe ca "desteptii" intrebandu-ne de ce nu se schimba nimic in Galati. Pai daca aia nu ati vrut, ailalta nu v-a placut, aia ca nu stiu ce avea si voua nu va convenea si...uite asa Galatiul a ramas mereu fara nimic facut in orasul asta.

    Ne miram si ne dadeam de ceasul mortii ca toti galatenii se duc la Braila la Cinema. Uite ca acum au "castigat-o" si pe asta...ne vom duce mai intai la Braila ca sa putem traversa in judetul Tulcea. Toti gargaragii/postacii care faceau panarama ca nu vroiau tunel la Galati acum puteti incepe sa va faceti buletin de Braila ca si asa Galatiul l-ati aruncat la cosul de gunoi. Si din cauza voastra au de suferit si ceilalti care vroiau ca orasul asta, Galatiul sa se modernizeze. Pai voua ma va placea sa fiti asistati social fiindca nimic nu vroiati sa se construiasca in Galati. Dar subventii si gratuitati vroiati, apa calda si caldura moca pe cheltuiala buni-platnicilor vroiati. Voi ati transformat Galatiul intr-o hazna care nu se mai putea moderniza deloc. Fericiti cei carora li s-au mai modernizat cartierele pana acum cu vreo parcare, cu vreun parc sau cu vreun loc de joaca. Ceilalti am ramas sa visam in continuare la modernizare, printre cosmelii infecte numite de unii cocalari "garaje" si printre dughenele voastre mizerabile. Ca nu-i nicio diferenta intre o hazna si un asa-zis "garaj" sau intre o hazna si un putic/chiosc pe peretii carora se pisau toti.

    Bacurile dispar si de la Galati cand se va construi podul la Braila fiindca nu va mai fi rentabil sa pui in miscare ditamai hardughia de bac ce consuma motorina la greu. Dar voi nu puteti concepe, mintea voastra nu poate accepta, nu poate vedea ca odata cu construirea podului LA BRAILA am pierdut legatura/drumul european de la trecere bac Galati-Tulcea fiindca nu ati vrut voi tunel. Si va mai numiti galateni? Voi nu sunteti decat niste impostori care mereu ati lucrat CONTRA Galatiului. Galatenii au sapat singuri groapa Galatiului.

    Pod la Braila si sper sa se construiasca si aeroport tot la Braila, totul la Braila ca numai asa cred ca veti fi fericiti cand veti vedea falimentul Galatiului. Atat de multi impostori care se dadeau drept galateni, care nu au stiut decat sa fie contra Galatiului, contra a orice s-a incercat a face pentru Galati, ca apoi sa va mirati de ce se "scufunda" Galatiul si la propriu si la figurat.

    Dar bine ca nu ati vrut tunel pe sub Dunare la Galati. Acum puteti dormi linistiti ca Braila si brailenii VOR AVEA (pod) si voi galatenii in Galati nu veti avea niciun rahat. Imi pare rau ca-mi sunteti concetateni fiindca nu ati stiut sau nu ati fost in stare sa luptati pentru Galati, ati luptat mai mult pentru orasele vecine, de parca voi nu ati fi fost galateni ci braileni infiltrati/mascati drept galateni.

    Acum puteti manca linistiti coliva Galatiului.

    Raportează
  • postat de dan Luni, 17 Iulie 2017 22:15 Link la comentariu
    0
    3

    Trebuie urgent reabilitat drumul spre Barlad pentru ca oamenii sa vina si sa ia bacul apoi spre Tulcea si mare !

    Raportează
  • postat de florin Luni, 17 Iulie 2017 19:38 Link la comentariu
    0
    2

    Jumatate din tara sta blocata in saracie datorita lipsei infrastructurii!Sudul Moldovei nordul Moldovei,Dobrogea ,o mare parte a Tarii Rominesti sta blocata in saracie datorita lipsei infrastructurii.Centura Galatiului plecind din portul Galati cu legatura la viitorul pod ,cu legaturi viitoare spre nordul Moldovei,,cu legaturi spre Tara Romaneasca este obligatorie!De asemenea Dobrogea legata cu un pod spre interiorul tarii!Daca nu se intimpla ceva major cu infrastructura in aceasta zona partea aceasta de tara va fi parasita de copii crescuti in aceasta zona!Nici un copil destept nu isi mai doreste sa ramina in Galati!Galatiul devine pe zi ce trece un oras imbatrinit,obosit!Aceasta zona din tara are nevoie de un soc puternic!Dar din pacate nu se va intimpla nimic!!!!!!!!!!!!

    Raportează
  • postat de Ady Luni, 17 Iulie 2017 13:06 Link la comentariu
    2
    6

    Pana o fi gata podul de la Braila mai e cale lunga. Si nu cred ca nu o sa-l faca de mila Navrom Bac-ului. Te plangi acum , de ce o sa fie peste cativa zeci de ani ?

    Raportează
  • postat de Costi Luni, 17 Iulie 2017 12:54 Link la comentariu
    1
    12

    N-am inteles rostul articolului. E argument ca sa nu se mai faca podul? (oricum stiam ca PSD-ul minte).
    E ca si cum as zice ca eu ca pot omorî cu mainele goale un urs grizzly dar nu o fac pentru ca nu-mi place culoarea lui.

    Raportează
  • postat de C.C. Luni, 17 Iulie 2017 12:11 Link la comentariu
    0
    10

    Profit net de 45,5%.
    Asta înseamnă că și la 14 lei/autoturism ar avea profit minim.

    Raportează
  • postat de Jon Luni, 17 Iulie 2017 11:42 Link la comentariu
    4
    14

    Da tunelul la Galati nu se mai face (ras cu hohote)

    Raportează
  • postat de eu Luni, 17 Iulie 2017 10:44 Link la comentariu
    0
    24

    Sau isi pot diversifica afacerea. Pot lua niste vaporase sa faca mini-croaziere, ca am vazut ca lumea e amatoare de asa ceva. Vorbim de lucruri sfinte, nici asta nu se va intampla, nici pod nu se va face.

    Raportează
  • postat de Depinde : Luni, 17 Iulie 2017 10:15 Link la comentariu
    2
    23

    Pentru cei care vin prin nordul judetului , si vor sa mearga la Tulcea ( si invers) , este mai convenabil sa treaca cu bacul , decat sa ocoleasca pe la Braila , Macin , Garvan..
    Acum depinde si de Navrom bac , cum isi imbunatateste serviciile ,.... daca folosesc tot rablele alea..
    Iar cu aceasta ocazie , autoritatile judetene , ar trebui sa se gandeasca la reabilitarea drumului spre Barlad !

    Raportează
  • postat de rodax Luni, 17 Iulie 2017 09:03 Link la comentariu
    2
    34

    da,si pentru 82 de angajati trebuie sa sufere o tara intreaga?

    Raportează
  • postat de Costel Luni, 17 Iulie 2017 08:58 Link la comentariu
    2
    28

    Bacurile la galați tot o sa meargă...Sunt sate care depind de bac ...I.C.Bratianu,Pisica,si chiar si Garvanul...nu o să le convina să ocolească pe la podul de la Brăila...Mai întâi să vedem podul...si ce tarif de trecere o să aibă...

    Raportează
  • postat de Dragomir stefan Luni, 17 Iulie 2017 07:52 Link la comentariu
    3
    21

    Bacu-rile vor ramane in circulatie ca mijloc alternativ. Daca taxa de traversare la pod va fi mare, atunci cei cu venituri mici si modeste vor perefera sa treaca in continuare cu BAC-lul.
    De asemena locuitori din Ghecet si cei din Bratianu vor folosi tot BAC-ul pentru a ajunge la Braila sau Galati.
    Iata de ce nu trebuie sa se teama cei de la conducerea societatilor de traversare ca vor ramane fara profit si angajatii fara locuri de munca

    Sa tinem cont ca pe vremea lui Burebista tot cam asa se travera (exceptand motorizarea) deci oricum bacu-rile intra si sunt istorie.

    Raportează
  • postat de Dragomir stefan Luni, 17 Iulie 2017 07:40 Link la comentariu
    5
    19

    Dupa finalizarea podului in 2020, de 4 ori mai multi lucratori de cat sunt acum pe la BAC-uri, vor fi angajati la statiile de tacsare si la intretinerea si reparatiile inernte ale podului asa cum se intampla acum si la celelalte 4 poduri de pe Dunare.

    Raportează
  • postat de ... Luni, 17 Iulie 2017 03:25 Link la comentariu
    2
    22

    Ne-am saturat din 4'n in 4 ani (adica inaintea alegerilor) de cand ni se tot promit pod sau tunel peste/pe sub Dunare.Mai crede cineva in vrajeala asta?Sau se apropie cumva alegerile anticipate?

    Raportează

Lasă un comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.
ATENTIE: Comentariile nu se mai publica automat, vor fi moderate. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare, iar autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate.