Numele Carrefour a dispărut de pe vitrinele magazinelor din unele țări arabe, cumpărătorii și activiștii pro-palestinieni salutând schimbarea ca pe o victorie pentru boicotul lor asupra mărcilor percepute ca fiind legate de Israel, potrivit AFP și Mediafax. Multinaționala franceză se află de mult timp în vizorul susținătorilor palestinieni, care o acuză că vinde produse din așezările israeliene și că are parteneriate cu firme israeliene care operează acolo.
În ultimul an, Majid Al Futtaim, grupul care operează franciza Carrefour în Orientul Mijlociu, a închis supermarketurile mărcii din Iordania, Oman, Kuweit și Bahrain. De atunci s-a redeschis sub noul nume HyperMax, invocând „cererea tot mai mare de produse și servicii provenite din surse locale pe o serie de piețe ale noastre”.
Campania Boicot, Dezinvestire, Sancțiuni (BDS), care a început în urmă cu două decenii, a acuzat Carrefour că „profită de pe urma așezărilor ilegale ale Israelului” prin intermediul parteneriatului său de franciză cu retailerul israelian Electra Consumer Products și filiala sa, lanțul de supermarketuri Yenot Bitan.