Boicotarea Israelului, faza pe magazine

Boicotarea Israelului, faza pe magazine
Evaluaţi acest articol
(3 voturi)

Numele Carrefour a dispărut de pe vitrinele magazinelor din unele țări arabe, cumpărătorii și activiștii pro-palestinieni salutând schimbarea ca pe o victorie pentru boicotul lor asupra mărcilor percepute ca fiind legate de Israel, potrivit AFP și Mediafax. Multinaționala franceză se află de mult timp în vizorul susținătorilor palestinieni, care o acuză că vinde produse din așezările israeliene și că are parteneriate cu firme israeliene care operează acolo.

În ultimul an, Majid Al Futtaim, grupul care operează franciza Carrefour în Orientul Mijlociu, a închis supermarketurile mărcii din Iordania, Oman, Kuweit și Bahrain. De atunci s-a redeschis sub noul nume HyperMax, invocând „cererea tot mai mare de produse și servicii provenite din surse locale pe o serie de piețe ale noastre”.

Campania Boicot, Dezinvestire, Sancțiuni (BDS), care a început în urmă cu două decenii, a acuzat Carrefour că „profită de pe urma așezărilor ilegale ale Israelului” prin intermediul parteneriatului său de franciză cu retailerul israelian Electra Consumer Products și filiala sa, lanțul de supermarketuri Yenot Bitan.

Citit 150 ori Ultima modificare Vineri, 03 Octombrie 2025 17:22

Mai multe din această categorie:

Lasă un comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.

ATENTIE: Comentariile nu se publică automat, vor fi moderate. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare, iar autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate.

Prin comentariul meu sunt implicit de acord cu politica de confidenţialitate conform regulamentului GDPR (General Data Protection Regulation) şi cu Termeni si condițiile de utilizare ale site-ului www.viata-libera.ro