Infochioșc pentru salariați și angajatori, la sediul ITM Galați

Infochioșc pentru salariați și angajatori, la sediul ITM Galați
Evaluaţi acest articol
(7 voturi)

Salariații gălățeni își pot verifica istoricul salariilor și al contractelor de muncă, gratuit, la infochioșcul de la sediul Inspectoratului Teritorial de Muncă (ITM) Galați. Aparatul este amplasat la parterul instituției și permite, începând cu data de 1 aprilie 2025, accesul facil la informațiile din noul Registru General de Evidență al Salariaților - REGES Online, atât pentru salariați, cât și pentru angajatori.

REGES Online aduce o modificare esențială față de vechiul sistem REVISAL, și anume posibilitatea ca salariații să aibă acces la datele personale privind contractele de muncă și salariile obținute.

Astfel, orice salariat care are cont pe REGES Online își poate vedea istoricul locurilor de muncă la fiecare angajator la care a lucrat, cu toate detaliile acestora. Poate printa aceste documente gratuit la infochioșcul de la sediul ITM Galați, servindu-i la demonstrarea vechimii în muncă, în cazul unei eventuale noi angajări la o altă firmă sau instituție. De asemenea, salariatul are acces și la salariile pe care le-a avut la fiecare loc de muncă în parte, așa cum au fost înregistrate de angajatori. Dacă dorește, salariatul poate tipări, pe documentul locurilor de muncă, și salariile avute la fiecare dintre acestea, prin bifarea unei căsuțe. Dacă nu vrea, nu printează și salariile, în cazul în care dorește o negociere mai avantajoasă cu noul angajator.

Toate documentele care se tipăresc din REGES Online au semnătura electronică a Inspecției Muncii, astfel că sunt valabile fără alte formalități.

Tot prin REGES Online, în cadrul în care observă o greșeală în datele sale de muncă, salariatul poate notifica angajatorul, pentru remedierea ei.  

Cum vă creați cont REGES Online prin infochioșc

Accesul la REGES Online se face la infochioșcul ITM la fel ca de pe orice dispozitiv mobil sau desktop. Dacă ați creat contul recent sau acesta nu este activat, faptul că sunteți deja la sediul ITM este un avantaj, pentru că, la această operațiune, este nevoie de „Activare la ghișeu”, ghișeu care este la câțiva metri mai încolo.

Dacă nu aveți nici cont REGES, nici cont RoEID, este foarte important ca, pentru crearea contului REGES, să aveți la dvs cartea de identitate, care va trebui scanată, și telefonul mobil, pentru că veți primi pe e-mail un link de confirmare.

Pentru început, pe ecranul principal al infochioșcului selectați opțiunea „Registrul pentru salariați” și veți fi redirecționat către pagina de autentificare. Dacă dețineți un cont REGES, introduceți adresa de e-mail și parola, apoi selectați butonul „Conectare”. Dacă nu dețineți un cont REGES, dar aveți un cont RoEID, selectați opțiunea „Autentificare cu RoEID” și continuați procesul de autentificare.

În situația în care nu aveți nici cont REGES, nici RoEID, este necesar să vă creați un cont nou, operațiune la care vă vor fi necesare cartea de identitate și telefonul mobil. Selectați linkul „Înregistrare”, completați informațiile solicitate și apăsați pe butonul „Înregistrare”. După autentificare, veți fi redirecționat către pagina principală a portalului destinat salariaților.

Actul de identitate și telefonul mobil, necesare la crearea contului REGES prin infochioșc

Dacă v-ați autentificat cu un cont existent sau cu RoEID, aveți acces complet la funcționalitățile portalului. Dacă v-ați creat contul recent sau acesta nu a fost încă activat, trebuie să selectați opțiunea „Activare la ghișeu”, astfel: pe pagina de activare, urmați instrucțiunile afișate privind scanarea actului de identitate și preluarea fotografiei; verificați acuratețea datelor preluate, selectați județul în care vă aflați; bifați declarația privind răspunderea pentru fals în declarații, apoi apăsați butonul „Trimite solicitare”; așteptați procesarea solicitării și activarea contului de către un operator autorizat, de la ITM.

După activarea contului, puteți utiliza în mod complet funcțiile disponibile în portal.

Este, de asemenea, foarte important ca, la finalizarea sesiunii de la infochioșc, să vă asigurați că v-ați deconectat de la contul dumneavoastră. Pentru aceasta, selectați butonul „Încheie sesiunea” sau accesați meniul din colțul din dreapta sus al ecranului, selectați numele contului, apoi opțiunea „Deconectare”.

Citit 1250 ori Ultima modificare Joi, 01 Mai 2025 17:19

Lasă un comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.

ATENTIE: Comentariile nu se publică automat, vor fi moderate. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare, iar autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate.

Prin comentariul meu sunt implicit de acord cu politica de confidenţialitate conform regulamentului GDPR (General Data Protection Regulation) şi cu Termeni si condițiile de utilizare ale site-ului www.viata-libera.ro