Electrica face "meditații" cu clienții, pe tema noilor facturi

Electrica face "meditații" cu clienții, pe tema noilor facturi
Evaluaţi acest articol
(29 voturi)

La sfârșitul săptămânii trecute, având în vedere numărul mare de solicitări primite din partea clienților, ca urmare a unor noutăți generate de optimizarea sistemelor informatice, compania Electrica Furnizare anunța că a prelungit programul de lucru din cadrul mai multor puncte de prezență ale companiei. Practic, programul de relații cu clienții se prelungise, în zilele de vineri și sâmbătă, pentru 23 de oficii din mai multe județe din țară. "Măsura a fost luată pentru a veni în întâmpinarea clienților și a le oferi acestora clarificări cu privire la noutățile implementate ce vizează structura facturilor de energie electrică/gaze naturale, elementele de identificare alocate clienților, precum și modul de realizare a plăților", era explicația dată de companie.

Am căutat Galațiul pe lista de vineri, dar nu era. În schimb, figura sediul din Brăila, de pe bd. Dorobanților nr. 313 bis. Timp de o clipă, am fost mândru de gălățenii mei, mi-am zis că am ajuns să ne pricepem cu toții atât de bine să descifrăm facturile de la Electrica, încât noi nu avem nevoie de "meditații" și de ore suplimentare.

Nici vorbă de așa ceva! Luni, 26 februarie, Biroul de presă al Electrica Furnizare a revenit cu un nou comunicat, prin care se anunță, "din grijă pentru clienți", menținerea programului de lucru extins pentru încă o săptămână, respectiv în perioada 26 februarie - 1 martie, interval în care "clienții pot beneficia de consultanță cu privire la noutățile generate de optimizarea sistemelor informatice". Noua listă este mai cuprinzătoare, cu 33 de "puncte de prezență", printre care câte unul în orașele Galați și Tecuci.

Astfel, gălățenii care au nevoie de informații suplimentare referitoare la noile facturi emise de Electrica Furnizare pot încerca să le obțină, până vineri, 1 martie, între orele 8.00 - 18.00, la OC Galați din bd. Siderurgiștilor nr. 29, bloc SD5A1 ("la IREG", așa cum e cunoscut punctul de lucru al companiei), sau la OC Tecuci din str. George Coșbuc nr. 9.

Am spus "pot încerca" pentru că, oho!, se pare că e nevoie de foarte multe "meditații" pe tema noilor documente de plată emise. Spunea cineva că a mers la oficiul de relații cu clienți din Siderurgiștilor și că, la ora 7,30, avea numărul de ordine 64. Așadar, dis-de-dimineață, încă dinainte de începerea programului de lucru, erau deja 63 de oameni care așteptau înaintea lui. Cam la fel cum era la cozile la lapte în vremurile de tristă amintire. Nu că vremurile de azi ar fi mai vesele...

Citit 6310 ori Ultima modificare Luni, 26 Februarie 2024 17:04

Mai multe din această categorie:

7 comentarii

  • postat de Ella
    Marți, 27 Februarie 2024 16:58
    86.124.200.***
    Și tot ca în vremurile de trista amintire oamenii sunt ținuți afara, pe trotuar, nu în incinta (destul de generoasă cea de la IREG @) , ca deranjează foncționarii!
    0
    12
  • postat de Radu
    Marți, 27 Februarie 2024 14:13
    92.84.41.***
    Dragii de ei, mizează pe faptul ca romanii nu știu sa citească facturile, nu-și amintesc ce au semnat, uita de actele adiționale la contract, convențiile de consum. Au blocat aplicația și au scos facturi în baza convenției 25 kwh pe dec și 166 pe ian. Eu am convenție pe 100 lunar, dar tot ca ei.
    1
    14
  • postat de Jim
    Marți, 27 Februarie 2024 13:18
    5.13.155.***
    Adevarata hotie pe fata a celor de la Electrica cu sintagma ,, Prostul plateste,, Haideti sa le umflam facturile la oameni ca si asa nu au ce ne face, punem di burta , estimam din burta si banul sa curga catre hoti, care ani la randul au facut ce au vrut si nimeni nu i-a tras de urechi,
    1
    16
  • postat de eu
    Marți, 27 Februarie 2024 12:11
    5.2.238.***
    După repunerea în funcțiune a softului,toată lumea va declara consum peste 250kwh.Deci s-a terminat cu prețul plafonat.Capisci?Furt cu legea în mână se numește.Aștia ne fură iar pesedeul nu face nimic.Toți din domeniu ai lor sunt,de ani și ani...
    0
    22
  • postat de Carmen
    Marți, 27 Februarie 2024 11:40
    86.124.200.***
    da, facturile din decembrie (pe17 zile doar) si ianuarie sunt mai mari decat cele din vara cand era AC-ul pornit non-stop.
    Si surpriza a venit cand am incercat sa introduc indexul corect in portal. Nu se poate, e un mesaj de blocare fara sens desi e in romana, ceva de genul "indexul nu se incadreaz
    0
    16
  • postat de Takacs Francisc
    Marți, 27 Februarie 2024 09:23
    86.120.238.***
    Trebuie să ne transferam la alta companie mai serioasă pentru că eu am cont la dumneavoastră și nu-l pot accesa chiar dacă trec datele de pe factura din decembrie mi se spune că nu sunt corecte.Pina acuma puteam sa accesezi.
    0
    18
  • postat de Jim
    Marți, 27 Februarie 2024 06:07
    5.13.155.***
    Problema e ca pe jumatatea lunii Decembrie adica intervalul 13-31 Decembrie au umflat factura la curent consum cat intr-o luna de vara, iar pe luna Ianuarie desi nimeni nu a putut da indexul , factura a venit din nou umflata , estimare din burta lor un consum pe luna sa sare de 300kw ,rusine.
    0
    45

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.