La sfârșitul săptămânii trecute, având în vedere numărul mare de solicitări primite din partea clienților, ca urmare a unor noutăți generate de optimizarea sistemelor informatice, compania Electrica Furnizare anunța că a prelungit programul de lucru din cadrul mai multor puncte de prezență ale companiei. Practic, programul de relații cu clienții se prelungise, în zilele de vineri și sâmbătă, pentru 23 de oficii din mai multe județe din țară. "Măsura a fost luată pentru a veni în întâmpinarea clienților și a le oferi acestora clarificări cu privire la noutățile implementate ce vizează structura facturilor de energie electrică/gaze naturale, elementele de identificare alocate clienților, precum și modul de realizare a plăților", era explicația dată de companie.
Am căutat Galațiul pe lista de vineri, dar nu era. În schimb, figura sediul din Brăila, de pe bd. Dorobanților nr. 313 bis. Timp de o clipă, am fost mândru de gălățenii mei, mi-am zis că am ajuns să ne pricepem cu toții atât de bine să descifrăm facturile de la Electrica, încât noi nu avem nevoie de "meditații" și de ore suplimentare.
Nici vorbă de așa ceva! Luni, 26 februarie, Biroul de presă al Electrica Furnizare a revenit cu un nou comunicat, prin care se anunță, "din grijă pentru clienți", menținerea programului de lucru extins pentru încă o săptămână, respectiv în perioada 26 februarie - 1 martie, interval în care "clienții pot beneficia de consultanță cu privire la noutățile generate de optimizarea sistemelor informatice". Noua listă este mai cuprinzătoare, cu 33 de "puncte de prezență", printre care câte unul în orașele Galați și Tecuci.
Astfel, gălățenii care au nevoie de informații suplimentare referitoare la noile facturi emise de Electrica Furnizare pot încerca să le obțină, până vineri, 1 martie, între orele 8.00 - 18.00, la OC Galați din bd. Siderurgiștilor nr. 29, bloc SD5A1 ("la IREG", așa cum e cunoscut punctul de lucru al companiei), sau la OC Tecuci din str. George Coșbuc nr. 9.
Am spus "pot încerca" pentru că, oho!, se pare că e nevoie de foarte multe "meditații" pe tema noilor documente de plată emise. Spunea cineva că a mers la oficiul de relații cu clienți din Siderurgiștilor și că, la ora 7,30, avea numărul de ordine 64. Așadar, dis-de-dimineață, încă dinainte de începerea programului de lucru, erau deja 63 de oameni care așteptau înaintea lui. Cam la fel cum era la cozile la lapte în vremurile de tristă amintire. Nu că vremurile de azi ar fi mai vesele...