PROVOCĂRILE ANULUI 2017 ÎN DOMENIUL ACHIZIŢIILOR PUBLICE

PROVOCĂRILE ANULUI 2017 ÎN DOMENIUL ACHIZIŢIILOR PUBLICE
Evaluaţi acest articol
(1 Vot)

Evenimentul va avea loc în zilele de 25-26 martie și 2 aprilie 2017, cu incepere de la ora 9.00, sala A38, etaj 3 și are ca invitați 2 experți cu experiență de peste 10 ani în domeniul achizițiilor publice:

 

Ecaterina Milica DOBROTĂ

 

- vicepreședinte al Asociației Experților în Achiziții (AEXA);

- consultant în achiziții publice;

- autor a zeci de articole de specialitate, publicate în Revista AEXA, Revista de achiziţii publice (EAG Group) și în numeroase site-uri de specialitate;

- lector/speaker în conferințe, speaker în diverse proiecte/ conferințe/ seminarii, organizate de Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC), Freedom House România și Oficiul pentru Lupta Antifraudă (OLAF), Revista de Achiziţii Publice, Societatea de avocaţi Ceparu şi Irimia, Wolters Kluwer etc.

 

Florentina DRĂGAN

 

 

- activitate didactică în domeniul universitar de peste 3 ani și formator în cadrul programelor de formare profesională a adulţilor din anul 2009;

- consilier de soluţionare a contestaţiilor în domeniul achiziţiilor publice în cadrul Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor din anul 2008;

- activitate profesională în domeniul juridic de peste 17 ani;

- doctor în drept din anul 2005;

- autor de studii, articole publicate în reviste de specialitate;

- participări la numeroase cursuri, simpozioane, conferinţe, seminarii, ateliere/grupuri de lucru şi stagii în domeniul achiziţiilor publice în calitate de speaker/formator.

 

Cui se adresează?

 

Atelierul de lucru se adresează atât angajaților din cadrul operatorilor economici cât și funcționarilor publici din administrația publică, specialiștilor din sectorul privat încadrați în compartimente cu atribuții în procesul de achiziții publice finanțate din fonduri publice naționale sau europene, precum și altor persoane interesate de domeniul achizițiilor publice.

 

Programul este adaptat pentru a răspunde cerințelor participanților, adresându-se atât  începătorilor cât și celor care au  experiență.

 

De ce să particip la eveniment? -  anul 2016 a marcat finalizarea transpunerii celor patru Directive din domeniul achizițiilor publice, achizițiilor sectoriale, concesiunilor și a căilor de atac.

 

Astfel, tematica propusa vizează analize, dezbateri, soluții și aplicații practice privind:

 

- noutățile în domeniul achizițiilor publice/sectoriale/concesiuni;

- elementele de noutate din cadrul procedurii de soluționare a contestațiilor pe cale administrativ jurisdicțională sau pe cale judiciară;

aspecte teoretice și practice.

 

CERTIFICAT DE PARTICIPARE eliberat de UNIVERSITATEA "DANUBIUS"

 

Tarif de participare: 650 lei/ participant (inclusiv TVA) pentru 3 zile

 

Tariful cuprinde participarea la eveniment, materiale informative, pauză de cafea, prânz.

 

Participarea la eveniment oferă posibilitatea persoanelor interesate să obțină și un CERTIFICAT DE SPECIALIZARE eliberat de Autoritatea Națională pentru Calificări-ANC pentru ocupația - Cod COR: Expert achiziții publice, 214946, în cazul în care:

 

- sunt absolvente de studii superioare;

- pregătesc un proiect a cărui tematică va fi stabilită de către formatori;

- vor putea fi prezente într-una din datele de 22, 23 aprilie, 6, 7 mai a.c. pentru a-și susține proiectul și pentru a afla noi informații referitoare la domeniul achizițiilor publice;

- taxă suplimentară pentru certificare - 100 lei.

 

Competențele dobândite și înscrise în suplimentul descriptiv al certificatelor eliberate de ANC, în conformitate cu prevederile OG nr. 129/2000 republicată:

 

- Comunicarea interpersonală

- Perfecţionarea pregătirii profesionale

- Utilizarea calculatorului

- Coordonarea muncii în echipă

- Negocierea în cadrul procedurilor de atribuire

- Elaborarea documentelor de specialitate

- Analizarea legislaţiei aplicabile specifice

- Acordarea consultanţei de specialitate

- Planificarea achiziţiilor publice

- Derularea procedurilor de atribuire

- Finalizarea procedurilor de atribuire

 

Rezervarea locului se face în baza formularului de înscriere, transmis până cel mai târziu pe 22 martie 2017 la Secretariatul Universității Danubius:

 

fax 0372361292

e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

telefon 0372361250, 0372361251

 

Persoană de contact pentru detalii suplimentare:

Laura KOVÁCS, tel. 0372361173, tel. 0737616042, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

Purtător de cuvânt - Universitatea "Danubius",

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

 

(P)

Citit 2198 ori Ultima modificare Miercuri, 08 Martie 2017 13:19